حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024 ساعت ×
عملیات وعده صادق بیش از انتظار موفق بود
  • فروردین ۲۶, ۱۴۰۳ ساعت: 10:55
  • شناسه : 10792
    1
    سرلشکر سلامی: فرمانده‌کل سپاه درباره عملیات وعده صادق گفت: گزارش دقیق، مستند و میدانی از اصابت‌ها تا این لحظه نشان‌دهنده این است که این عملیات با موفقیتی بیش از حد انتظار اتفاق افتاده است.
    ارسال توسط : نویسنده : عیسی وحدت جوان منبع : خبرگذاری تسنیم
    پ
    پ

    به گزارش خبر شهریار،سرلشکر حسین سلامی فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی سخنانی درباره عملیات تنبیهی «وعده صادق» که در پاسخ به حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق صورت گرفت، تصریح کرد: ما عملیات محدودی انجام دادیم و این عملیات در حد و اندازه شرارت‌های رژیم صهیونیستی بود و می‌توانست گسترده باشد اما این عملیات را به آن بخش از توانایی‌هایی که رژیم صهیونیستی برای حمله به سفارت ما از آن استفاده کرده بود محدود کردیم.

    وی افزود: این عملیات با موفقیت بیش از حد انتظار انجام شد؛ هنوز اطلاعات از اصابت موشکها کامل نیست ولی بخشی از اصابت‌هایی که گزارش دقیق، مستند و میدانی از آن‌ها داریم نشان‌دهنده این است که این عملیات با موفقیتی بیش از حد انتظار اتفاق افتاده و مردمان ساکن در سرزمین‌های اشغالی، مقامات صهیونیستی و ارتش اشغالگر و تروریستی صهیونیستی و آمریکا بهتر از ما تا این لحظه اثرات کوبنده این ضربات را تشخیص دادند و متوجه شدند.

    فرمانده‌کل سپاه بیان کرد: من توصیه می‌کنم رژیم صهیونیستی از رفتارهای گذشته خود دست بردارد و از این حرکت عبرت بگیرد، اگر این رژیم هر واکنشی نشان دهد، مطمئناً پاسخ ما بر اساس این تجربه جدیدی که از توانایی ما به‌دست آمده، بسیار سخت‌تر خواهد بود.

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.