حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024 ساعت ×
بازدید فرماندار شهرستان شهریار از کارخانه به تک
  • فروردین ۳۰, ۱۴۰۳ ساعت: 11:03
  • شناسه : 10874
    2
    فرماندار شهرستان شهریار از کارخانه بستنی و لبنیات به تک بازدید کرد.
    ارسال توسط : نویسنده : عیسی وحدت جوان منبع : فرمانداری شهرستان شهریار
    پ
    پ

    به گزارش خبر شهریار، علیرضا فاتحی نژاد فرماندار شهرستان شهریار با همراهی حبیبی معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار، لشکری رئیس اداره برق شهرستان شهریار و قاسمی رئیس اداره گاز شهریار ضمن بازدید از کارخانه تولید بستنی و لبنیات به تک در جریان اقدامات، تولیدات و مشکلات کارخانه قرار گرفت و دستورات لازم را جهت رفع مشکلات این کارخانه صادر نمود‌.
    فرماندار شهرستان شهریار در خصوص این بازدیدها گفت: این بازدید ها در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر اهمیت تولید و حمایت از تولیدکنندگان و نامگذاری سال به نام جهش تولید با مشارکت مردمی ؛ با هدف بررسی وضعیت و رفع موانع تولید، نیازها و مشکلات موجود کارخانجات صورت می پذیرد.
    شایان ذکر است گروه کارخانجات به تک یکی از بزرگترین گروه های تولیدی کشور محسوب می گردد ، تولیدات اصلی گروه کارخانجات به تک توسط سه کارخانه بزرگ و مرتبط با یکدیگر یعنی کارخانه تولید بستنی با بیش از صد نوع بستنی چوبی، ظرفی، نانی، کارخانه تولید لبنیات بیش از چهل نوع محصول و کارخانه تولید آبمیوه در بسته بندی های تترایک، بطری و دودی در طعم های مختلف تولید و روانه بازار داخلی و خارجی می گردد.

     

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.