حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024 ساعت ×
سالن تشریح پزشکی قانونی افتتاح شد
  • اردیبهشت ۵, ۱۴۰۳ ساعت: 12:45
  • شناسه : 10971
    0
    سالن تشریح پزشکی قانونی در آرامستان بهشت رضوان شهریار افتتاح شد.
    ارسال توسط : نویسنده : عیسی وحدت جوان منبع : فرمانداری شهرستان شهریار
    پ
    پ

    به گزارش خبر شهریار،سالن تشریح پزشکی قانونی شهریار با حضور هاشم امامی رئیس دادگستری شهرستان شهریار و فروزش مدیر کل سازمان پزشکی قانونی استان تهران و محمود بابایی رئیس پزشکی قانونی شهرستان شهریار و دیگر مسئولین شهرستانی در آرامستان بهشت رضوان جهت ارائه خدمات به مراجعه کنندگان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

    رئیس دادگستری شهرستان شهریار در این بازدید با اشاره به اینکه به منظور دسترسی هرچه بهتر مردم شهرستان شهریار به خدمات پزشکی قانونی، بخش امور متوفیات (پذیرش اجساد، سالن تشریح، بایگانی و تایپ) امروز این مرکز افتتاح شد.

    هاشم امامی در ادامه بیان داشت: معاینات جراحات و صدمات جسمانی و همچنین تشخیص علت تامه مرگ، تشریح و کالبدشکافی جسد ناشی از قتل‌های عمدی، مرگ مشکوک و غیره از جمله رسالت‌های پزشکی قانونی است و این سالن که امروز افتتاح میگردد یکی از مراکز تخصصی در زمینه شناسایی علت مرگ میباشد و با افتتاح این مرکز زمان بررسی پرونده‌ها کوتاه‌تر شده و شاهد افزایش کیفیت بهتر گواهی‌ها در پزشکی قانونی خواهیم بود.

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.