حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

پنجشنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 16 May , 2024 ساعت ×
آئین کلنگ زنی ساختمان چند منظوره ورزشی
  • اردیبهشت ۱۰, ۱۴۰۳ ساعت: 10:54
  • شناسه : 11066
    0
    آئین کلنگ زنی ساختمان چند منظوره ورزشی،درمانی،اداری،تجاری با حضور بخشدار جوقین،اعضای شورای اسلامی،دهیار و معتمدین روستای بکه انجام شد.
    ارسال توسط : نویسنده : عیسی وحدت جوان منبع : فرمانداری شهرستان شهریار
    پ
    پ

    به گزارش خبر شهریار،بخشدار جوقین ضمن تبریک به مناسبت روز شورا و گرامی داشتن سالروز تاسیس شوراهای اسلامی اظهار داشتند خدارا شاکر باشیم که توفیق خدمت گذاری حاصل شد.

    قربانی بخشدار اشاره‌ای هم به آیه معروف(وامرهم شورا بینهم ) کردند و گفتند که امورات مردم را با مشورت شورا انجام دهید و وقتی کارهای مردم با مشورت کردن شورا انجام پذیرد و تصمیم جمعی گرفته شود و حاصل این تصمیم جمعی و مشورت:نیت خالص،عمل خالص و اراده خالص باشد حتما رضایت خداوند هم در آن حاصل خواهد شد.

    سلطانی دهیار بکه نیز ضمن تشکر از اعضای شورا و اهالی محل ،معتمدین که همت گماشتند تا این زمین به مساحت ۴۰۰ متر مکعب در اختیار دهیاری قرار گیرد تا مجموعه ورزشی،درمانی و اداری ساخته شود و این قول را به مردم روستای بکه دادند که کار ساخت این مجموعه تا شروع هفته دولت به اتمام رسیده و آماده بهره برداری شود.

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.