حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 15 May , 2024 ساعت ×
مراسم گرامیداشت روز مشاور و روانشناس
  • اردیبهشت ۱۰, ۱۴۰۳ ساعت: 11:00
  • شناسه : 11069
    0
    مراسم گرامیداشت روز مشاور و روانشناس در سالن اجتماعات بهزیستی شهرستان شهریار برگزار شد.
    ارسال توسط : نویسنده : عیسی وحدت جوان منبع : خبرفارسی
    پ
    پ

    به گزارش خبر شهریار،به مناسبت روز مشاور و روانشناس مراسمی باحضور احمدنوری آشتیانی رئیس اداره اجتماعی فرمانداری ویژه شهریار، رئیس، مسئولین وروانشناسان اداره بهزیستی شهریار ومراکز غیردولتی تحت نظارت واقع در سالن اجتماعات بهزیستی شهریار برگزارشد.

    ناصر نیک‌افشار، رئیس بهزیستی شهرستان شهریار در این مراسم ضمن خوش آمدگویی به مدعوین و تبریک روز مشاور و روانشناس عنوان کرد: «سازمان بهزیستی یکی از بزرگترین متولیان سلامت اجتماعی و روانشناسی در جامعه است».

    وی با اشاره به زیبایی و گستردگی رشته روانشناسی بیان کرد: «رشته روانشناسی تنها رشته‌ای است که روانشناسان در طول مسیر زندگی فرد از کودکی تا مرگ، در شکست‌ها و پیروزی‌های، اشخاص حضور دارند و روانشناسی ابعاد گسترده‌ای از دین، اقتصاد، مدیریت، … را در بر می گیرد».

    وی اظهار داشت : «تشخیص درست و به موقع شما مشاوران و روانشناسان کمک بزرگی به درمان بیمار میکند. رویکرد زیست شناختی، رویکرد رفتاری، رویکرد شناختی، رویکرد روانکاوی و رویکرد پدیدار شناختی از مهمترین نگرش شما روانشناسان است».

    نیک افشار ادامه داد: «یکی از اهداف درمانی رویکردهای روانشناسی این است که به دنبال راه‌حلی بهتر در شرایط دشوار زندگی فرد باشد و با ریشه یابی در زندگی گذشته و رفتار والدین می‌توان به این هدف دست یافت».

    گفتنی است در پایان از روانشناسان و مشاورین شاغل در اداره بهزیستی و مراکز غیردولتی تحت نظارت این اداره توسط مسئولین حاضر در مراسم با اهدای گل ولوح تقدیرشد.

     

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.