حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 15 May , 2024 ساعت ×
ائمه جمعه استان تهران درترویج عفاف و حجاب فعالیت خودرا آغاز کردند
  • اردیبهشت ۱۰, ۱۴۰۳ ساعت: 11:03
  • شناسه : 11074
    0
    رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان تهران: رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان تهران گفت: ائمه جمعه استان تهران در ترویج عفاف و حجاب فعالیت خود را آغاز کرده اند.
    ارسال توسط : نویسنده : عیسی وحدت جوان منبع : خبرفارسی
    پ
    پ

    به گزارش خبر شهریار،حجت الاسلام محمدجواد فتاحی صبح دوشنبه با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی غرب استان تهران در جمع ائمه جمعه و جماعات شهرستان‌های غرب این استان از اجرای طرح نور در این منطقه همگام با سراسر کشور قدردانی و اظهار کرد: پلیس همواره در مأموریت‌های حساس و مهم از قبیل ایام تعطیلات نوروز و سایر مناسبت‌ها، موضوعات فرهنگی و اجتماعی جامعه، پیش قراول و پیشتاز بوده است.

    وی گفت: تلاش کارکنان انتظامی در امر تأمین نظم و امنیت به صورت شبانه روزی و طاقت فرسا، قابل تقدیر است.

    مدیر دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان تهران اضافه کرد: پلیس ایران اسلامی ثابت کرده همیشه در میدان بوده و حتی کم کاری برخی سازمان متولی عفاف و حجاب، آنها را از اجرای این مأموریت منصرف نکرده و با قوت و جسارت انقلابی در این عرصه وارد شدند.

    وی ادامه داد: ضرورت دارد، سایر سازمان‌های متولی و بخش‌های فرهنگی در عرصه اقدامات فرهنگی و اجتماعی عفاف و حجاب وارد شوند و وظایف خود را اجرا کنند.

    فتاحی اظهار کرد: ائمه جمعه و جماعات نیز در بخش فرهنگی عفاف و حجاب، فعالیت‌های خود را آغاز کرده و حتماً مطالبات جدی تری را در عرصه اقدامات فرهنگی و ایجابی سایر سازمان‌های مسئول در پیش خواهد گرفت و توقع ما بر اینست سایر ادارات و نهادهای متولی فرهنگ و عفاف و حجاب نیز برابر وظایف خود وارد میدان شده و همگام با پلیس حرکت کنند.

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.