حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

چهارشنبه, ۲ خرداد , ۱۴۰۳ Wednesday, 22 May , 2024 ساعت ×
تبریک علیرضا فاتحی نژاد در خصوص روز جهانی کار و کارگر
  • اردیبهشت ۱۱, ۱۴۰۳ ساعت: 9:55
  • شناسه : 11081
    0
    فرماندار فرمانداری ویژه شهرستان شهریار با صدور پیامی فرا رسیدن یازدهم اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر را به تمامی تلاشگران عرصه جهاد و تولید تبریک گفت.
    ارسال توسط : نویسنده : عیسی وحدت جوان منبع : فرمانداری شهرستان شهریار
    پ
    پ

    به گزارش خبر شهریار،متن پیام به شرح ذیل است:

    بسم الله الرحمن الرحیم
    رکن جهش تولید کارگر است.
    «مقام معظم رهبری مدظله العالی»

    یازدهم اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر، روز تجلیل و قدردانی از خدمات ارزنده زنان و مردانی است که به عنوان سربازان خط مقدم جبهه اقتصادی و عرصه تولید از مهمترین ارکان توسعه، بالندگی و خوداتکایی جامعه به شمار می‌روند و بدون شک توسعه، ترقی، پیشرفت ، شکوفایی و استقلال اقتصادی و صنعتی کشور مرهون تلاش‌ها و مجاهدت‌های کارگران زحمت کش این مرز و بوم پرگهر است.
    امسال نیز در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و نامگذاری سال ۱۴۰۳ به نام “جهش تولید با مشارکت مردم” تمامی نگاه ها به همت و تلاش جهادگران عرصه تولید و مخصوصا کارگران شریف و متعهد معطوف شده است، تا با تکیه بر پشتکار، خلاقیت و نوآوری در راستای تحقق این شعار راهبردی گام بردارند.
    اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام به خصوص شهدای کارگر، خدمات صادقانه و شبانه‌روزی کارگران شهرستان شهریار را ارج نهاده و توفیق روز افزون آنان را تحت عنایات حضرت ولی عصر(عج) و تبعیت از فرامین و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی)، از درگاه خداوند متعال خواستارم.

    علیرضا فاتحی نژاد
    فرماندار فرمانداری ویژه شهرستان شهریار

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.