حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

چهارشنبه, ۲ خرداد , ۱۴۰۳ Wednesday, 22 May , 2024 ساعت ×
پایان عربده کشی اوباش با شلیک پلیس شهریار
  • اردیبهشت ۱۱, ۱۴۰۳ ساعت: 10:38
  • شناسه : 11090
    1
    فرمانده انتظامی شهرستان شهریار از دستگیری اراذل و اوباشی که با شرارت باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان در فاز 2 مخابرات شهریار شده بود، خبر داد.
    ارسال توسط : نویسنده : عیسی وحدت جوان منبع : پلیس غرب استان تهران
    پ
    پ

    به گزارش خبر شهریار، سرهنگ “پیمان فتاحی” در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع یک مورد شرارت و قدرت نمایی با سلاح سرد چاقو و قمه در “بوستان فدک” شهرک”مخابرات” شهریار که باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان شده بودند، بلافاصله برابر تماس اهالی محل، مأموران کلانتری ۱۱ مرکزی جهت بررسی موضوع به محل تجمع آنها اعزام شدند.
    وی افزود: ماموران با حضور در محل مشاهده کردند که ۲ متهم در حال شرارت بوده و در هنگام حضور پلیس به یکی از آنها حمله ور شده و مامور وظیفه شناس با استفاده از قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی کرده و یکی از اوباش را زمینگیر می کند.
    فرمانده انتظامی شهرستان شهریار با اشاره به اینکه یکی از اراذل و اوباش حاضر در صحنه متواری شده و دستگیری وی در دستور کار پلیس قرار دارد، تصریح کرد: اوباش زمینگیر شده جهت درمان به بیمارستانی در شهریار اعزام شد.
    سرهنگ فتاحی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس شهرستان شهریار با اخلالگران نظم و امنیت عمومی و برهم زنندگان آسایش مردم برخورد قاطعانه و قانونی خواهد کرد.

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.