حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024 ساعت ×
آشکارسازی و خط کشی معابر سطح شهر اندیشه
  • اردیبهشت ۱۳, ۱۴۰۳ ساعت: 9:39
  • شناسه : 11133
    0
    شهردار اندیشه از اجرای عملیات آشکارسازی و خط کشی معابر پیش‌بینی شده این شهر در راستای اجرای سیاست‌های ایمن سازی معابر خبر داد .
    ارسال توسط : نویسنده : عیسی وحدت جوان منبع : فرمانداری شهرستان شهریار
    پ
    پ

    به گزارش خبر شهریار،بهروز کاویانی در این خصوص گفت: از اهداف مهمی که امسال با توجه به برنامه ریزی بعمل آمده در دستور کار قرار گرفته است اجرای عملیات خط‌کشی معابر با توجه به استانداردهای تعریف شده و پیش‌بینی کارشناسان شهرداری بودکه خوشبختانه با رویکرد بسیار خوبی توسط همکارانم این طرح در سطح شهر فاز اجرایی خود را می‌گذراند.

     شهردار اندیشه در ادامه با اشاره به اینکه این طرح نقش موثری در هدایت رانندگان، عابرین و ایمن سازی معابر دارد افزود: تلاش شده تا مناطقی که خط کشی آنها به دلیل گذر زمان ظاهر آن مخدوش و پاک شده است نیز گنجانده شود تا بنا به اولویت به این مناطق نیز در این طرح لحاظ گردد .

    بهروز کاویانی در ادامه اظهار داشت: در این طرح رنگ آمیزی سرعتکاه‌ها ، خط کشی محل عابر پیاده ، آسفالت‌ها به همراه آشکارسازی چهارراه‌ها، دور برگردان‌ها و مناطق حادثه خیز در اولویت کار قرار گرفته‌اند تا ان شالله بتوانیم در سال جاری اقدامی راهبردی در راستای افزایش ایمنی در معابر سطح شهر و به تبع آن کاهش تصادفات جرحی و خسارتی برای شهروندان و زیبایی دو چندان شهر از نظر بصری را شاهد باشیم.

    نوشته های مشابه

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.