حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024 ساعت ×
پیام تبریک رئیس دادگستری و دادستان شهرستان شهریار در روز معلم
  • اردیبهشت ۱۳, ۱۴۰۳ ساعت: 10:29
  • شناسه : 11140
    0
    رئیس دادگستری و دادستان شهرستان شهریار 12 اردیبیهشت در پیامی فرا رسیدن روز معلم را تبریک و تهنیت گفتند.
    ارسال توسط : نویسنده : عیسی وحدت جوان منبع : فرمانداری شهرستان شهریار
    پ
    پ

    به گزارش خبر شهریار،در متن این پیام آمده است :

    ارزش و اهمیت پرورش نسلی آگاه، عالم، اهل فکر و منطق، مومن، با اراده و «برخوردار از اخلاق اسلامی و تعهدات ملی» برای ساختن آینده کشور، با هیچ کار دیگری قابل مقایسه نیست. «رهبر معظم انقلاب اسلامی»

    فرارسیدن ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری (ره) و آغاز هفته معلم، یادآور جایگاه والای علم و معرفت و مقام والای معلم در دین مبین و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می باشد.

    بی شک جایگاه تعلیم و تربیت در عرصه های مختلف علمی ، آموزشی ، فرهنگی و قرآنی علاوه بر عنایت حضرت حق تعالی مرهون زحمات بی دریغ معلمان بوده است که در مسیر رشد و اعتلا قرار گرفته است.

    فرهیختگان و فرهنگیان گرانقدر شما طلایه‌داران پیشرفت و تعالی بوده و همچون خورشیدی تابناک ، بر تارک جوامع بشری درخشیده و پیامبر گونه رسالت خطیر هدایت و روشنگری و نجات انسان‌ها، از دام ظلمت، جهالت، شقاوت و ضلالت را به دوش می کشید.

    اینجانبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری (ره) و شهدای تعلیم و تربیت ، این روز فرخنده و مبارک را به همه ی فرهیختگان، معلمان خوش سیرت و دانشجو معلمان شهرستان شهریار تبریک و تهنیت گفته و از خداوند متعال شادکامی، سربلندی و عزت همه ی شما فرهنگیان عزیز را خواستاریم.

    هاشم امامی رئیس دادگستری شهرستان شهریار
    مهدی محمدی دادستان شهرستان شهریار

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.