حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1525 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 57×
تحقق سند تحول قضایی در شهرستان شهریار با جدیت پیگیری می شود
  • خرداد ۶, ۱۴۰۳ ساعت: 14:18
  • شناسه : 11400
    شست هم اندیشی رئیس دادگستری شهرستان شهریار با قضات در سالن جلسات شهید سلیمانی برگزار گردید.
    ارسال توسط : نویسنده : عیسی وحدت جوان منبع : فرمانداری شهرستان شهریار
    پ
    پ

    به گزارش خبر شهریار،نشست هم اندیشی رئیس دادگستری شهرستان شهریار با قضات در سالن جلسات شهید سلیمانی برگزار گردید در این نشست هاشم امامی رئیس دادگستری شهرستان شهریار اظهار داشت: یکی از مطالبات مهم مقام معظم رهبری که در سال‌های اخیر در دیدار با مسئولان دستگاه قضایی مطرح می‌شود، اجرای سند تحول قضایی است که باید به نحو احسن محقق شود.

    وی در ادامه افزود: دادگستری شهرستان شهریار در بین مجتمع‌های قضایی شهرستانهای استان تهران حائز رتبه برتر در زمینه کاهش پرونده‌های مسن و کاهش زمان رسیدگی به پرونده ها شده است که این امر مرهون زحمات قضات و کارکنان اداری می‌باشد.

    رئیس دادگستری شهرستان شهریار در ادامه افزود: اجرای سند تحول قوه‌قضائیه با‌ جدیت در شهرستان شهریار پیگیری میشود و یکی از اهداف مهم سند تحول قضایی راه‌اندازی دادگاه‌های صلح است که آیین‌نامه اجرایی این دادگاه‌ها تدوین شده و به زودی دادگاه‌های صلح شهرستان شهریار شروع به فعالیت خواهند نمود.

    در ادامه نشست، قضات حاضر به بحث و تبادل نظر نسبت به نحوه اجرای سند تحول قضایی در شعب و تشکیل کارگروه‌های حقوقی ، کیفری و خانواده جهت تسریع در رسیدگی به پرونده‌های مسن و کاهش موجودی شعب پرداختند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.