حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1525 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 57×
ستاد انتخابات شهرستان شهریار آغاز به کار کرد
  • خرداد ۸, ۱۴۰۳ ساعت: 11:40
  • شناسه : 11420
    با برگزاری اولین جلسه ستاد انتخابات شهرستان شهریار به ریاست فرماندار شهریار رسماً ستاد انتخابات شهرستان کلید خورد.
    ارسال توسط : نویسنده : عیسی وحدت جوان منبع : فرمانداری شهرستان شهریار
    پ
    پ

    به گزارش خبر شهریار،علیرضا فاتحی نژاد فرماندار شهرستان شهریار در اولین جلسه ستاد انتخابات شهرستان شهریار که با حضور معاونین و روسای کمیته های ستاد انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار گردید ضمن تسلیت و تعزیت و گرامیداشت یاد و خاطره سیدالشهدای خدمت حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور شهید و همراهانشان گفت: حضرت آیت الله رئیسی مزد خدمت شبانه روزی و اخلاص خود را با شهادت از خدا گرفت و اثرگذاری و ماندگاری بی نظیری در جامعه برجای گذاشت.
    فرماندار شهرستان افزود: راه شهدای خدمت ادامه خواهد داشت و باید به بهترین نحو ممکن و طبق راهبرد چهارگانه رهبری در نهایت امنیت، سلامت و با مشارکت حداکثری و رقابت سالم برگزار گردد و ما به عنوان مجریان انتخابات نهایت تلاش و اهتمام لازم را داشته باشیم.
    فرماندار شهرستان اضافه کرد: شخصیت برجسته و مردمی ریاست جمهور فقید، ریاست جمهوری را بر رئیس جمهور بعدی سخت تر کرده و توقعات مردم نیز از دولت بالا رفته است.
    فرماندار شهرستان شهریار ادامه داد: طبق منویات رهبری انتخابات باید در موعد مقرر و در بازه زمانی سی روزه و در فضایی امن و سلامت و بدون هر گونه حاشیه برگزار گردد.
    فرماندار شهرستان تصریح کرد: ضرورت دارد تمامی کمیته ها از همین امروز فعالیت ها و تکالیف خود را بدون فوت وقت شروع و تمهیدات لازم را برای برگزاری انتخابات اتخاذ نمایند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.