حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳ Sunday, 8 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1380 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 57×
انهدام باند سرقت محتویات و قطعات خودرو با۸۰ فقره سرقت”شهریار”
  • تیر ۲۷, ۱۴۰۳ ساعت: 10:24
  • شناسه : 11898
    سرهنگ پیمان فتاحی از انهدام باند سرقت محتويات و قطعات خودرو با80 فقره سرقت"شهريار"خبر دادند.
    ارسال توسط : نویسنده : ساحل دهقان منبع : پلیس غرب استان تهران
    پ
    پ

    به گزارش خبر شهریار،سرهنگ “پیمان فتاحی” در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پلیس، اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت قطعات و محتویات خودرو در شهرستان شهریار ، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
    وی افزود: ماموران انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی و مقایسه شگردهای سرقت موفق شدند هویت سارقان را شناسایی کنند که در تداوم تحقیقات پلیس مشخص شد سارقان به وسیله یک دستگاه موتورسیکلت اقدام به سرقت محتویات و قطعات خودرو می کردند.
    این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران کلانتری۱۲ اندیشه با تعقیب و مراقبت شبانه و کنترل محدوده ترددی سارقان در شهر اندیشه، یک دستگاه موتورسیکلت مشکوک را تحت تعقیب قرار داده و با توقیف موتورسیکلت، ۲ سرنشین آن را دستگیر کردند.
    سرهنگ فتاحی بیان داشت: متهمان در بازجویی های پلیس، به ۸۰ فقره سرقت قطعات و محتویات خودرو و سرقت خودرو در شهریار اعتراف کردند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.