حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 18 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1501 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 57×
سردار رضایی /کاهش ۱۷ درصدی جرائم در غرب استان تهران قابل تحسین است.
  • مرداد ۱, ۱۴۰۳ ساعت: 11:00
  • شناسه : 11958
    جانشين فرمانده کل انتظامي کشور گفت: فراجا تابع فرمايشات و ميدان داري فرماندهي کل قواست و مجاهدان راه خدا براي حفظ جان مردم و آرامش آنها، آسايش خودشان را فدا مي کنند و خانواده آنها همواره پشتيبان آنها بوده و مردم نيز قدردان آنها هستند.
    ارسال توسط : نویسنده : عیسی وحدت جوان
    پ
    پ

    به گزارش خبر شهریار،جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: فراجا تابع فرمایشات و میدان داری فرماندهی کل قواست و مجاهدان راه خدا برای حفظ جان مردم و آرامش آنها، آسایش خودشان را فدا می کنند و خانواده آنها همواره پشتیبان آنها بوده و مردم نیز قدردان آنها هستند.
    سردار”قاسم رضائی”در صبحگاه انتظامی غرب استان تهران اظهارداشت: از ابتدای سال جاری فرماندهی انتظامی برای حفظ آرامش مردم در کنار آنها بوده و در حادثه شهادت رئیس جمهوری و برگزاری مراسمات استقبال از پیکر این شهید خدمت، تلاش های موثری برای برقراری امنیت مراسمات توسط پلیس انجام گرفت که به یاری خدا این مراسمات در امنیت کامل برگزار شد.
    وی بیان داشت: با عنایت خداوند و همکاری همه دستگاه های متولی، امسال انتخابات در دو مرحله و با امنیت کامل برگزار شد و این بدان معناست که با تاسی از فرمایش مقام معظم رهبری”مدظله العالی” امروز کارکنان انتظامی”مجاهدان فی سبیل الله” هستند.
    سردار رضایی تصریح کرد: امروز فرماندهی انتظامی در تقابل با هنجارشکنان با قدرت و اقتدار و در مواجه به امدادخواهان با وقار و مهربانی برخورد دارد و در مسیر امنیت، فراجا شهدای زیادی را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده و ما امروز مدیون شهداء هستیم .
    جانشین فراجا با اشاره به اینکه امروز، فرماندهی انتظامی لبیک گوی فرمانده معظم کل قواست، اعلام کرد: لبیک یا حسین”ع”، همان لبیک یا خمینی”ره” و لبیک یا خامنه ای است و ما زیر بیرق ولایت فقیه در حال انجام وظیفه هستیم و به یاری خدا، بسترساز زمینه ظهور حضرت مهدی”عج” خواهیم بود.

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.