حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 18 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1501 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 57×
عملیات اجرایی فاز سوم پروژه ایستگاه دوم آتش نشانی شهرداری فردوسیه آغاز شد
  • مرداد ۳, ۱۴۰۳ ساعت: 11:48
  • شناسه : 12006
    شهردار فردوسیه از آغاز فاز دوم پروژه ساختمان ایستگاه دوم آتش نشانی شهرداری فردوسیه در راستای سیاست‌های ایمن سازی و خدمات رسانی بهینه مدیریت شهری خبر داد.
    ارسال توسط : نویسنده : ساحل دهقان منبع : فرمانداری شهرستان شهریار
    پ
    پ

    به گزارش خبر شهریار،وی در این خصوص گفت: این پروژه در زمینی به مساحت ۲۳۰۰ متر مربع با زیربنای ۲۱۰۰ متر مربع در سه طبقه که هر طبقه ۷۰۰ متر مربع می‌باشد از سال ۱۴۰۲ در دستور کار شهرداری قرار گرفت و فاز اول و دوم خود را طبق برنامه پیش بینی شده گذراند .

    مصطفی عموزاده افزود: فاز سوم این پروژه با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال پس از تصویب اعضای محترم شورای اسلامی هم اکنون فاز اجرایی خود را آغاز نمود و بنا داریم در کوتاه‌ترین زمان ممکن شاهد به بهره‌برداری رسیدن این پروژه مهم در حوزه خدماتی و ایمنی شهروندان باشیم .

    وی یادآور شد: در راستای انجام وظایف قانونی نیز چندی پیش ایستگاه موقت آتش نشانی در پروژه مسکن مهر ثامن الائمه فردوسیه احداث شد که انشاالله بنا داریم پس از تکمیل این پروژه نسبت به تقویت خدمات ایمنی در سطح شهر نیز اقدام نماییم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.