حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 18 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1501 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 57×
دستگیری عاملان ضرب و جرح و قدرت نمایی در “بلوار تعاون” شهریار
  • مرداد ۸, ۱۴۰۳ ساعت: 11:24
  • شناسه : 12085
    سردار"مهدي کرمي"از دستگيري عاملان ضرب و جرح و قدرت نمايي در "بلوار تعاون" شهريار خبر داد.
    ارسال توسط : نویسنده : عیسی وحدت جوان منبع : پلیس غرب استان تهران
    پ
    پ

    به گزارش خبر شهریار، سردار”مهدی کرمی” با اشاره به جزئیات این خبر اظهار داشت: ۲۹ دیماه سال ۱۴۰۲ در اثر وقوع یک فقره درگیری و نزاع بین چند نفر از اراذل و اوباش در بلوار تعاون شهرستان شهریار، ۲نفر با ضربات چاقو از نواحی مختلف توسط ۲ اوباش مصدوم و ضاربان پس از آن از محل متواری شدند که بررسی موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران قرار گرفت.
    وی افزود: علیرغم آنکه ۲ اوباش متواری سعی در مخفی شدن داشته و به صورت مرتب محل های خود را تغییر می دادند با تلاش شبانه روزی ماموران پلیس امنیت عمومی غرب استان تهران و انجام اقدامات فنی و بررسی دقیق و کسب اطلاعات جدید، ۲ ضارب فراری توسط پلیس شناسایی و پس از هماهنگی قضائی، در ۲ عملیات جداگانه در شهرستان شهریار و صباشهر دستگیر شدند.
    جانشین فرماندهی انتظامی غرب استان تهران تصریح کرد: عاملان درگیری دارای چند فقره سابقه کیفری از قبیل تیراندازی با سلاح، سرقت مسلحانه و ضرب و جرح داشته و علت درگیری را اختلافات شخصی اعلام کردند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.