حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1407 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 57×
بیش از ۲۰ تن گوشت گوسفندی فاسد کشف و با حکم قضایی معدوم شد
  • مرداد ۸, ۱۴۰۳ ساعت: 11:45
  • شناسه : 12091
    درراستای صیانت از بهداشت عمومی و در شهرستان شهریار : بیست هزار و ششصد و شصت و پنج کیلوگرم گوشت گوسفندی وارداتی با شرایط ارگانولپتیک نامناسب در شهرستان شهریار شناسایی ، ضبط و پس از اخذ حکم قضایی معدوم شد.
    ارسال توسط : نویسنده : عیسی وحدت جوان منبع : خبر فارسی
    پ
    پ

    به گزارش خبر شهریار،دکتر تاویلی  رئیس اداره با اعلام این خبر گفت : پس از انتقال محموله گوشت گوسفندی تازه وارداتی به یکی از واحدهای بسته بندی شهرستان، کارشناسان اداره دامپزشکی شهریار بلافاصله در محل مذکور حضور یافته و اقدام به بررسی و بازرسی محموله کردند که طی بازرسی انجام شده مشخص شد بخش عمده محموله به وزن بیش از بیست تن به لحاظ ارگانولپتیک فاقد شرایط مصرف می باشد که بر اساس دستورالعملهای سازمان دامپزشکی کشور نسبت به ضبط محموله اقدام شد.

    رئیس دامپزشکی شهریار در ادامه افزود: باتوجه به شرایط نامساعد محموله و عدم قابلیت جهت نمونه برداری ، موضوع به مرجع قضایی اعلام شدکه نهایتا با همراهی قابل تقدیر دادسرای شهرستان شهریار حکم معدوم سازی و امحای محموله صادر شدو  پس از انتقال به واحد تبدیل ضایعات مجاز امحاء ، ابدال به پودر و از چرخه مصرف انسانی خارج شد.

    دکتر تاویلی در پایان با بیان اینکه نظارتهای بهداشتی دامپزشکی محدود به زمان و مکان خاصی نیست خاطر نشان کرد: این اداره با تمام توان و جدیت وظایف نظارتی خود را دنبال کرده و سلامت غذایی سفره مردم خط قرمز دامپزشکی است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.