حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1523 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 57×
جام یادواره مرحوم مسعود خزایی
  • مرداد ۱۴, ۱۴۰۳ ساعت: 11:50
  • شناسه : 12220
    مسابقات کاراته قهرمانی شهریار با جوایز 30 میلیون تومانی در اندیشه برگزار شد.
    ارسال توسط : نویسنده : عیسی وحدت جوان منبع : اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار
    پ
    پ

    به گزارش خبر شهریار،به کوشش هیئت کاراته شهریار مسابقات قهرمانی این شهرستان «یادواره مرحوم مسعود خزایی»با استقبال گرم شرکت کنندگان و با جوایز نقدی میلیونی در سالن ورزشی ایثار فاز ۳ اندیشه برگزار شد.

    در این مسابقات که با حضور تعدادی از چهره های نامدار کاراته و از جمله علیرضا احسانی، علیرضا سلیمانی، سعید رستخیز، حسین فیضی و… به انجام رسید، به قهرمان برتر وزن اوپن مبلغ ۳۰ میلیون تومان و به نفرات وزن های دیگر یک میلیون تومان به همراه کمربند مشکی اهدا شد.

    یونس نشتاعلی از کاراته کاهای قدیمی و خوش استیل به مقام قهرمانی رسید و در وزن اوپن رقابت ها نیز امیر عباس بیگ لو، امیر عباس کاووسی و حمید رضا آژده نیا به ترتیب عناوین اول تا سوم را ازآن خود کردند.

    نادر خزایی رئیس هیئت کاراته شهرستان شهریار در برگزاری در خورتحسین مسابقات نقش اثرگذاری داشته، بطوری که کمیته برگزاری هیئت با دریافت کمترین ورودیه نسبت به مسابقات مشابه و برای نخستین بار در این هیئت، جوایز چندین میلیون تومانی به قهرمانان برتر رقابت ها اهدا شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.