حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1525 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 57×
پیام فرماندار ویژه شهریار به مناسبت هفته دولت
  • شهریور ۳, ۱۴۰۳ ساعت: 11:45
  • شناسه : 12449
    آنچه که موجب تسلّی است این است که کار برای خداست و چیزی که برای خداست محفوظ است. امام خمینی(ره)
    ارسال توسط : نویسنده : عیسی وحدت جوان منبع : فرمانداری شهرستان شهریار
    پ
    پ

    به گزارش خبر شهریار،هفته نخست شهریور، ایام شهادت شهیدان «رجایی» و «باهنر» که مزیّن به نام «هفته دولت» گشته است، یادآور ایثار خدمتگذارانی است که مخلصانه، زندگی خود را وقف رشد و تعالی انقلاب اسلامی کرده بودند.

    در این میان یاد سیدالشهدای خدمت شهید آیت الله رئیسی و همراهان شهید ایشان نیز که در مسیر خدمت به مردم از جان خویش گذشتند هرگز از خاطره مردم ایران پاک نخواهدشد.

    بی‌ شک در سالی که از سوی رهبر عظیم الشأن انقلاب مزیّن شده است به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» و نیز با آغاز شروع دولت وفاق ملی مقارن گشته است، همه دولتمردان و کارگزاران باید با الگو قراردادن شهدای دولت و خدمت، در راستای اعتلای هرچه بیشتر ایران اسلامی، جلب رضایت و مشارکت مردم، موفقیت دولت وفاق ملی و تحقق منویّات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در برنامه هفتم توسعه، خالصانه و مجاهدانه تلاش کنند.

    در پایان اینجانب ضمن تعزیت اربعین حسینی و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و خدمت بویژه «شهیدان رجایی، باهنر و آیت الله رئیسی» هفته دولت را به همه دولت‌مردان و کارمندان خدوم و مخلص، علی الخصوص کارمندان زحمتکش دولت در شهرستان شهریار، تبریک عرض نموده و از درگاه پروردگار سبحان توفیقات روزافزون در ظل توجهات حضرت حق و پیروی از رهنمودهای حکیمانه مقام عظمای ولایت در راستای تحقق اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی را مسئلت دارم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.