حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1407 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 57×
نظارت شبکه بهداشت و درمان  بر سلامت موادغذایی توزیع شده در  موکب و ایستگاههای صلواتی
  • شهریور ۶, ۱۴۰۳ ساعت: 10:30
  • شناسه : 12498
    نظارت شبکه بهداشت و درمان بر سلامت موادغذایی و نذورات توزیع شده در موکب و ایستگاههای صلواتی در آیین عزاداری اربعین حسینی.
    ارسال توسط : نویسنده : عیسی وحدت جوان منبع : فرمانداری شهرستان شهریار
    پ
    پ

    به گزارش خبر شهربار،کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت درمان شهریار در روز چهارم شهریور مصادف با اربعین حسینی؛ با حضور در مراکز پخت و بسته بندی نذورات و اقلام پذیرایی موکب ها و ایستگاه های صلواتی ؛ بهداشت محیط؛ بهداشت فردی و سلامت مواد غذایی را مورد نظارت نظارت قرار دادند.
    کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهریار در این برنامه نسبت به آموزش چهره به چهره متصدیان و مسئولین این مراکز در زمینه سلامت مواد غذایی مورد استفاده، در کلیه مراحل تهیه و طبخ نذورات و بسته بندی اقلام اقدام نمودند.
    استفاده صحیح از ظروف یکبار مصرف بهداشتی و دارای مجوز و استفاده از یخ بهداشتی، مورد نظارت دقیق کارشناسان قرار گرفت.
    نظارت و کنترل بهداشتی بر آب آشامیدنی و انجام کلرسنجی و نمونه برداری آب و بازدید و کنترل سرویس های بهداشتی بین مسیر نیز توسط کارشناسان بهداشت محیط و مطابق با دستورالعمل های مربوط به این حوزه انجام گرفت.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.