حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1407 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 57×
ناترازی تولید و مصرف زیاد علت قطعی برق در شهرستان شهریار
  • شهریور ۱۳, ۱۴۰۳ ساعت: 10:52
  • شناسه : 12570
    مدیر شبکه منطقه ای برق شهرستان شهریار درباره علت قطعی های برق گفت : ناترازی تولید و مصرف زیاد برق در شهرستان شهریار، باعث اختلال و قطعی هایی در سطح شهرستان شده است .
    ارسال توسط : نویسنده : ساحل دهقان منبع : ایرنا
    پ
    پ

    به گزارش خبر شهریار،محمد رضا لشگری روز سه شنبه با بیان این موضوع که تمامی سعی و تلاش مجموعه برق شهرستان در راستای جلب رضایتمندی همشهریان است گفت: با وجود اینکه بنده و همکارانم به صورت شبانه روز در خدمت مردم هستیم، متاسفانه به علت ناترازی تولید و مصرف برق، شاهد اختلال و قطعی هایی در سطح شهرستان شهریار می باشیم .

    ناترازی تولید و مصرف زیاد علت قطعی برق در شهرستان شهریار

    وی با اشاره به ۲۷۰ هزار اشتراک برق واقع در شهرستان شهریار افزود: یکی از شهرستانهای بی نظیر از لحاظ تعداد مشترکین که بالغ بر ۲۷۰ هزار اشتراک می باشد هستیم و برای غلبه بر مشکلات موجود باید به سمت هوشمند سازی کنتورهای برق حرکت کنیم.

    لشگری اظهار داشت : از اقدامات اساسی منطقه برق شهریار طرح واگذاری انشعابات مجاز با شرایط ویژه به شهروندان نصیرآباد شهر باغستان است که البته کنترل و جمع آوری انشعابات غیرمجاز یکی از اقدامات مهم و مستمر مجموعه برق شهریار می باشد.

    وی با تاکید بر نقش فرهنگ سازی در مصرف بهینه برق تصریح کرد: هوشمندسازی و بهبود زیرساخت ها در حوزه توزیع برق یکی از ارکان انکار ناپذیر در حوزه برق می باشد ولی ایجاد آگاهی و فرهنگ سازی مصرف بهینه انرژی ، نیز در بین مردم ضروری است.

    لشگری خاطرنشان کرد: مصرف بهینه برق به معنی استفاده نکردن از انرژی نیست بلکه حتی کم کردن یک درجه از دمای وسایل سرمایشی و خاموش نمودن چراغ های غیرضروری در منازل یا محل های کسب و کار به اندازه احداث و بهره برداری از یک نیروگاه می تواند تاثیر گذار باشد.

    مدیر برق شهرستان شهریار، آینده حوزه برق را روشن توصیف کرد و خاطرنشان نمود:مطمئنا آینده برق متعلق به انرژی های نو و تجدید پذیر است، لذا باید در این مسیر حرکت کرد.

    وی در پایان با عذرخواهی از اختلالات و قطعی های پیش آمده در حوزه برق از شهروندان شهرستان شهریار، بار دیگر از مردم شهریار خواست که با مصرف بهینه برق، در تامین پایدار برق اثر گذار باشند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.