حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1417 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 57×
آغاز طرح کوله پوشتی مهر ویژه دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی در شهریار
  • شهریور ۲۰, ۱۴۰۳ ساعت: 11:14
  • شناسه : 12632
    رییس اداره بهزیستی شهرستان شهریار در آستانه سال تحصیلی جدید با همیاری خیرین و نیکوکاران اقدام به برگزاری طرح کوله پشتی مهر در راستای اهداف لوازم تحریر به دانش آموزان نیازمند تحت پوشش بهزیستی خبر داد.
    ارسال توسط : نویسنده : عیسی وحدت جوان منبع : ایرنا
    پ
    پ

    به گزارش خبر شهریار،ناصر نیک افشار یکشنبه در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: یکی از طرح های بسیار خوب و حمایتی بهزیستی، پویش کوله پشتی مهر است تا در قالب کمکهای مردمی بویژه خیرین بتوانیم در حد توان راهی را برای پیشرفت فرزندان افراد بی سرپرست و بدسر پرست باز نماییم.

    آغاز طرح کوله پوشتی مهر ویژه دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی در شهریار

    رییس اداره بهزیستی شهرستان شهریار افزود: نوع ارتباط با دانش آموزان در زمان تحویل این هدیه بسیار زیبا و کاری پسندیده است که قلبهای کوچک این آینده سازان کشور لبریز از شادی می شود، لذا از خیرین بزرگوار که همیشه به عنوان یکی از پایه های این سازمان محسوب می شوند درخواست داریم با مشارکت و همدلی و همگرایی در اجرای جامع تر و منسجم تر این طرح یاریمان نمایند.

    آغاز طرح کوله پوشتی مهر ویژه دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی در شهریار

    وی تصریح کرد: تمامی مددجویان بهزیستی از قشر زنان بی سرپرست، بد سرپرست خانوار و پدران معلولی که فرزند دانش آموز دارند در اولویت اول ما برای این طرح می باشند و در بانک اطلاعاتی ما منظور شده اند.

    نیک افشار در پایان خاطرنشان کرد: در کنار این برنامه ریزی ها تلاش شده است تا کیف ها و جامدادی اهدایی از مرکز تولیدی بهبود یافتگان در شهریار تهیه شود تا ضمن حرکت در جهش تولید با مشارکت مردمی این اقدام به اجرا در آید که امیدواریم توانسته باشیم لبخند کوچک بر لبان زیبای دانش آموزان گرانقدر معلول انجام دهیم.

    آغاز طرح کوله پوشتی مهر ویژه دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی در شهریار

    شهرستان شهریار در غرب استان تهران است که دارای شهرهای اندیشه، باغستان، صباشهر، فردوسیه، وحیدیه، شاهد شهر و دو بخش مرکزی و جوقین است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.