حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1417 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 57×
نمایشگاه نوآوری پیله کرم ابریشم شهریار با حضور رئیس مرکز تحقیقات ابریشم کشور بازگشایی شد
  • شهریور ۲۶, ۱۴۰۳ ساعت: 11:18
  • شناسه : 12674
    نمایشگاه نوآوری پیله کرم ابریشم در شهرستان شهریار با حضور رئیس مرکز تحقیقات ابریشم کشور و جمعی از مسئولین شهرستان شهریار در محل فرمانداری ویژه شهرستان شهریار بازگشایی شد.
    ارسال توسط : نویسنده : عیسی وحدت جوان منبع : فرمانداری شهرستان شهریار
    پ
    پ

    به گزارش خبر شهریار،نمایشگاه نوآوری پیله ابریشم در شهرستان شهریار که با حضور رضا صورتی رئیس مرکز تحقیقات ابریشم کشور، حبیبی معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار، خضری بخشداری مرکزی ، امینی رئیس مرکز فنی و حرفه ای شهریار و جمعی از مسئولین و بانوان فعال شهرستان شهریار در محل فرمانداری ویژه شهرستان شهریار با محوریت ترویج و توسعه صنعت نوغان‌داری افتتاح شد.

    رضا صورتی رئیس مرکز تحقیقات ابریشم کشور در این خصوص گفت: دویست بهره بردار صنعت نوغان‌داری در منطقه شهریار در این عرصه فعالیت می نمایند و برای اولین بار شاهد یک جهش تولید در صنعت نوغان‌داری در شهرستان شهریار هستیم.

    وی افزود: علاوه بر تولید محصولات اصلی ابریشم، نوغانداران با توجهی که به تولید محصولات جانبی نشان میدهند، باعث ارتقای شاخصه های سودمندی شده اند.

    رئیس مرکز تحقیقات ابریشم کشور تصریح کرد: هم اکنون میزان تولید کشور با استقبالی که از این حوزه صورت گرفته، افزایش یافته و میزان تولید نسبت به مدت مشابه قبل دوبرابر شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.