حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1420 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 57×
دستگیری عامل آتش افروزی خودروها در  پرند
  • شهریور ۲۹, ۱۴۰۳ ساعت: 12:20
  • شناسه : 12724
    سرهنگ "تیمور کلانتری " از دستگیری عامل آتش افروزی خودروها در پرند خبرداد.
    ارسال توسط : نویسنده : ساحل دهقان منبع : پلیس غرب استان تهران
    پ
    پ

    به گزارش خبر شهریار،سرهنگ “تیمور کلانتری ” فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی انتشار فیلم آتش زدن یک دستگاه خودروی پراید در فاز ۴ پرند توسط شخصی ناشناس در فضای مجازی و اعلام شکایت شاکی، بررسی موضوع بصورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
    وی افزود: ماموران کلانتری ۱۸ شهر پرند با هماهنگی قضایی پس از شناسایی مخفیگاه متهم با اقدامات فنی و پلیسی موفق به دستگیری عامل آتش سوزی خودروها در شهر پرند شدند.
    سرهنگ کلانتری با اشاره به اینکه در زمان وقوع حادثه ، مالک خودرو (شاکی) در شهر پرند حضور نداشته و همین امر باعث زمان بر شدن دستگیری این متهم گردیده تصریح کرد: در بررسی پلیس و اظهارات شاکی مشخص گردید متهم با مالک خودرو از قبل آشنا بوده و با انگیزه اختلافات شخصی و انتقام جویی در شب حادثه با تهیه چند لیتر بنزین اقدام به آتش زدن خودرو پراید نموده که بر اثر شعله ور شدن خودرو متاسفانه خودروی پارک شده در مجاورت آن نیز دچار آتش سوزی می شود.
    فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم با اشاره به معرفی متهم به مرجع محترم قضائی خاطرنشان کرد: مالکان دو دستگاه خودروی آسیب دیده با حضور در کلانتری ۱۸ پرند از زحمات پرسنل در خصوص دستگیری متهم تقدیر نمودند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.