حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 18 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1501 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 57×
پیام تبریک سردار عزیزی به مناسبت هفته وحدت
  • مهر ۲, ۱۴۰۳ ساعت: 13:32
  • شناسه : 12760
    سردار "کیومرث عزیزی" فرمانده انتظامی غرب استان تهران هفته وحدت را تبریک گفت.
    ارسال توسط : نویسنده : عیسی وحدت جوان منبع : فرمانداری شهرستان شهریار
    پ
    پ

    به گزارش خبر شهریار،در متن پیام تبریک سردار “کیومرث عزیزی” فرمانده انتظامی غرب استان تهران چنین آمده است:

    وجود رسول اکرم(ص)سرشار از فضیلت های انسانی و صفت های پسندیده و سیر و سلوکی پایدار بود که مطالعه زندگانی آن حضرت می تواند در شیوه زندگانی همه ما تاثیرگذار باشد.
    در سایه ولادت پیامبر رحمت و مهربانی، مردم از ضلالت و گمراهی رهایی یافتند و در پرتو هدایت هاى نبی وحدت، از ظلمت به نور و از تفرقه به همدلی رسیدند.
    هفته وحدت، نمایش همدلی مسلمانان جهان در اقصی نقاط کره خاکی و خنثی‌کننده‌‌ توطئه‌های نفاق‌افکنانه دشمنان اسلام است. امروز در شرایطی که دشمن دست به هر کاری می‌زند تا وحدت امت واحده اسلامی را تهدید کند، باید از فرصت هفته وحدت و ولادت پیامبر گرامی اسلام(ص) برای معرفی چهره واقعی دین مبین اسلام به عنوان دینی مبتنی بر رحمت، مهربانی، تعقل و منطق بهره برد.
    اینجانب فرا رسیدن ولادت خجسته، پیام‌آور عزت، رحمت و سعادت کل بشر، حضرت محمد مصطفی(ص)، هفته وحدت و نیز ولادت فرخنده امام جعفر صادق (ع) را به جامعه اسلامی و مردم شریف غرب استان تهران تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.