حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 18 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1501 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 57×
“شبی با شهدای شهر باغستان؛ وداع با شهید گمنام همزمان با هفته دفاع مقدس”
  • مهر ۱۰, ۱۴۰۳ ساعت: 16:02
  • شناسه : 12830
    به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر باغستان، مراسم "شبی با شهدای شهر باغستان" با وداعی معنوی با شهید گمنام تازه تفحص شده، همزمان با هفته دفاع مقدس در مسجد صاحب‌الزمان (عج) شهرک مهدیه باغستان برگزار شد. این آیین با حضور پرشور مردم و مسئولین محلی، فضایی سراسر معنویت و یاد شهدا را رقم زد.
    ارسال توسط : نویسنده : ساحل دهقان
    پ
    پ

    به گزارش خبرشهریار، به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر باغستان، مراسم معنوی “شبی با شهدای شهر باغستان” با حضور پرشور مردم و مسئولین، همزمان با هفته دفاع مقدس در مسجد صاحب‌الزمان (عج) شهرک مهدیه باغستان برگزار شد.

    در این آیین معنوی، وداع با پیکر پاک شهید گمنام تازه تفحص شده انجام گرفت و مسئولین ارشد از جمله علیرضا فاتحی‌نژاد فرماندار شهرستان شهریار، حسین حق‌وردی نماینده مردم در مجلس، و جمعی از اعضای شهرداری و شورای اسلامی شهر باغستان حضور داشتند.

    سخنرانی سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب‌پرور و نوای دلنشین حاج مهدی رسولی و کربلایی مصطفی الهیاری فضای مراسم را به حال و هوایی سرشار از معنویت و ارادت به شهدا تبدیل کرد. این مراسم با هدف گرامیداشت مقام والای شهدای شهر باغستان و هفته دفاع مقدس برگزار شد.

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.