حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1523 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 57×
دستگیری باند کلاهبرداری به شیوه رسیدساز جعلی در”شهرقدس”
  • مهر ۲۸, ۱۴۰۳ ساعت: 12:05
  • شناسه : 13052
    سرهنگ"سید نظام موسوی"ازدستگیری باند کلاهبرداری به شیوه رسیدساز جعلی در"شهرقدس"خبرداد.
    ارسال توسط : نویسنده : ساحل دهقان منبع : پلیس غرب استان تهران
    پ
    پ

    به گزارش خبر شهریار، سرهنگ”سید نظام موسوی” در تشریح جزئیات این خبر، اظهارداشت: با مراجعه یکی از شهروندان و طرح شکایت در خصوص کلاهبرداری ۱۴۰ میلیون ریالی از وی توسط فرد یا افرادی ناشناس، بررسی موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.
    وی افزود: ماموران پلیس فتا با اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسائی هویت و مخفیگاه کلاهبرداران شده که با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی هوشمندانه دو کلاهبردار خانم را دستگیر کردند.
    سرهنگ موسوی با بیان اینکه متهمان دستگیر شده پس از مواجهه با ادله و مستندات موجود به جرم خود اعتراف کردند، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.
    فرمانده انتظامی شهرستان قدس در پایان به شهروندان توصیه کرد: به هیچ عنوان پیامک های مشکوک، جعلی و پیامک های حاوی لینک های غیرمجاز را فعال نکرده تا در دام شیادان و کلاهبرداران اینترنتی نیفتند و هرگونه موارد مشکوک را نیز سریعا به پلیس گزارش داده تا مجرمان مجال انجام اعمال مجرمانه را پیدا نکنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.