حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1518 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 57×
همایش ورزش و سلامت
  • مهر ۲۹, ۱۴۰۳ ساعت: 11:06
  • شناسه : 13070
    همایش ورزش و سلامت با همکاری شورای اسلامی و شهرداری اندیشه و اداره ورزش و جوانان به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی.
    ارسال توسط : نویسنده : عیسی وحدت جوان منبع : اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار
    پ
    پ

    به گزارش صدای هجرت، فرشاد مهر رئیس هیات آمادگی جسمانی و تندرستی شهرستان شهریار و دبیر اجرایی همایش ورزش و سلامت اعلام نمود؛ این همایش با استقبال خوبی از طرف ورزشکاران و مربیان همراه بود و امیدواریم به صورت مداوم بتوانیم برنامه های این چنینی زیادی اجرا نماییم. همچنین ایشان در خصوص مدرس این همایش دکتر قاسمی ریاست محترم دانشگاه پیام نور شهریار که جزو دلسوزترین و دغدغه مند ترین اساتید در خصوص مسائل عملی شهرستان می‌باشد به این موضوع اشاره نمودند که حضور دکتر قاسمی در سطح شهرستان نقطه روشن علمی می باشد که همیشه باید از ایشان به نحوه شایسته و بایسته تقدیر به عمل آید.
    ضمنا هاشملو ریاست اداره ورزش و جوانان شهریا به‌همراه کوشکی (رئیس هیات کوهنوردی )، اسماعیلی (مسئول فنی اداره)، آقای امینی(دبیر هیات) و خانم صالح مسئول امور فرهنگی و دیگر مسئولین اداره ورزش حضور داشتند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.