حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1523 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 57×
پلمپ واحد‌های صنفی متخلف در بازدید سرزده فرماندار از اصناف شهریار
  • آبان ۱, ۱۴۰۳ ساعت: 11:04
  • شناسه : 13109
    در بازدید سرزده فرماندار و سایر اعضای کارگروه تنظیم بازار شهریار از اصناف شهرستان، دو واحد متخلف پلمپ و برای سایر متخلفین پرونده تعزیراتی تشکیل شد.
    ارسال توسط : نویسنده : ساحل دهقان منبع : فرمانداری شهرستان شهریار
    پ
    پ

    به گزارش صدای هجرت،فاتحی‌نژاد در حاشیه این بازدید سرزده گفت: در راستای افزایش رضایتمندی مردم، بازدید از بازار سطح شهرستان بصورت مستمر توسط گشت مشترک متشکل از بازرسان فرمانداری، صنعت معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، تعزیرات حکومتی، بهداشت، اماکن و اصناف صورت می‌گیرد.

    وی افزود: نظارت بر مدیریت مطلوب بازار و کالاهای اساسی، جلوگیری از افزایش غیرقانونی قیمت‌ها، ممانعت از تخلفات افراد سودجو از اهداف این بازرسی ها محسوب می‌شود.

    فرماندار شهریار اظهار داشت: گران‌فروشی، کم فروشی، نداشتن برچسب قیمت، ارائه قلیان، عدم صدور فاکتور، به کارگیری اتباع و مسائل بهداشتی از جمله مواردی بود که بررسی شد.

    وی با بیان اینکه در بازدید امروز دو واحد متخلف پلمپ شد تصریح کرد: برای سایر متخلفین نیز پرونده تشکیل و برای سیر مراحل اداری به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد همچنین در این بازدید از برخی واحد‌های صنفی نیز بعلت رعایت مسائل قانونی و بهداشتی تقدیر بعمل آمد.

    فاتحی‌نژاد در پایان از مردم درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف در حوزه اصناف و بازار مراتب را به سامانه ۱۲۴ و ۱۳۵ اطلاع دهند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.