حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024 ساعت ×
نشست مشترک بسیج سپاه و اصناف شهریار برگزار شد
  • تیر ۴, ۱۳۹۹ ساعت: 6:37
  • شناسه : 3471
    25

    به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان شهریار، به مناسبت فرارسیدن روز ملی اصناف در کشور، در محل اتاق اصناف شهرستان شهریار جلسه ای تحت عنوان ” نشست مشترک بسیج سپاه و اصناف شهرستان شهریار” در راستای هماهنگی و همکاری اجرایی بیشتر جامعه بسیج با کلیه اصناف شهرستان شهریار درراستای اجرای برنامه های کاربردی برگزار […]

    پ
    پ

    به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان شهریار، به مناسبت فرارسیدن روز ملی اصناف در کشور، در محل اتاق اصناف شهرستان شهریار جلسه ای تحت عنوان ” نشست مشترک بسیج سپاه و اصناف شهرستان شهریار” در راستای هماهنگی و همکاری اجرایی بیشتر جامعه بسیج با کلیه اصناف شهرستان شهریار درراستای اجرای برنامه های کاربردی برگزار شد.

    این جلسه که با حضور  ترکمانی، جانشین فرمانده ناحیه سپاه شهریار، احمدی، مسئول اجتماعی بسیج ناحیه شهریار، خانم بیات، مسئول جامعه بانوان بسیج ناحیه شهریار، جوادی، مسئول بازرس بسیج ناحیه شهریار، گوهر دوست، مسئول بسیج اصناف شهرستان شهریار به میزبانی رحمت حیدری رئیس اتاق اصناف شهرستان شهریار، داود خسروی یگانه خزانه دار اتاق اصناف شهرستان شهریار همچنین دامون آریامنش مدیر حوزه مدیریت اتاق اصناف شهرستان شهریار حضور به هم رساندند.

    این جلسه که با محور قالب هماهنگی بیشتر و طراحی راهکارهای عملیاتی فی مابین دستگاه های بسیج، سپاه و اتاق اصناف برگزار شد، مقرر شد تا احکام اخلاقی و اسلامی و اجرایی مربوط به اصناف در قالب اصلاعیه طراحی گردد و در کلیه واحد‌های صنفی آرایشگاه های بانوان، مردانه و انواع صنوف مرتبط به پوشاک نصب گردید تا از این طریق فرهنگ‌سازی مربوطه انجام پذیرد.

    جشنواره ندای فطرت موضوع دیگر این جلسه بود که با توجه به دقت نظر موضوعات پیش روی این روزهای کشور از جمله کرونا ویروس مورد توجه حاضرین قرار گرفت که توسط جامعه بسیج بانوان قابل اجرا و پیگیری خواهد بود .

    ترویج فرهنگ کتابخوانی در آرایشگاه های بانوان و آقایان نیز از دیگر موضوعات بررسی شده در این جلسه بود که مصوب گردید تا با راهکارهای علمی و اجرایی در این حوزه اقدامات مناسبی صورت پذیرد .

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.