حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024 ساعت ×
اولین کارمند (مدیر اجرایی) اداری اتاق اصناف شهریار رسماً بازنشسته شد
  • مرداد ۳۰, ۱۳۹۹ ساعت: 6:45
  • شناسه : 4639
    54
    امروز ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ در اتاق اصناف شهرستان شهریار محقق شد:

    اولین کارمند (مدیر اجرایی) اداری اتاق اصناف شهریار رسماً بازنشسته شد.

    ارسال توسط : نویسنده : محسن اردستانیان منبع : روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان شهریار
    پ
    پ

    به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان شهریار ، امروز پنجشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ در اتاق اصناف شهرستان شهریار با حضور تمامی کارمندان اداری و مدیریت مجموعه اصناف شهرستان شهریار از زحمات آقای ابراهیم کریمی به عنوان اولین بازنشسته کادر اداری اصناف شهرستان شهریار طی مراسمی تقدیر و تشکر به عمل آمد.

    در ابتدای این مراسم رحمت حیدری رئیس اتاق اصناف شهرستان شهریار ضمن ایراد سخنانی در خصوص این مراسم گفت : تمامی کارمندان و کارکنان مجموعه اصناف این شهرستان با بردباری و حمایت همه‌جانبه از کلیه کسبه، همیشه سعی در هموار کردن و سرعت بخشیدن به امورات کاری و اداری مربوط به اتحادیه ها اصناف هستند و همیشه با سختی ها گریبانگیر هستند، زیرا در ماه‌های اخیر مشکلات عدیده ای کلیه اصناف، کسبه و بازاریان را مورد تحدید قرارداده که باید از زحمات کادر اداری مجموعه بزرگ اصناف شهرستان شهریار تشکر. و قدردانی کرد.

    حیدری ادامه داد: در مجموعه اداری اتاق اصناف شهرستان شهریار برای تصریح در امور جاری، بین کارمندان و کادر اداری همواره همدلی و صمیمیت مثال زدنی وجود داشته و دارد که در کمتر جایی یا اداره ای میتوان مانند آن را جستجو کرد که این مهم تنها و تنها در برابری و درک بالای این عزیزان زحمتکش نهفته است .

    رئیس اتاق اصناف شهرستان شهریار افزود: اخلاق مداری و مهرورزی همیشه سرلوحه تمامی کارکنان و کارمندان این مجموعه بوده و هست که این سند را به سادگی میتوان از زبان اکثر ارباب رجوع و مراجعه کنندگان به اتحادیه ها و سیستم اداری این مجموعه بزرگ شنید و در رفتار ایشان میتوان جستجو کرد.

    گفتنی است که آقای ابراهیم کریمی پس از ۳۰ سال خدمت صادقانه در منسب مدیر اجرایی اتحادیه تالار و رستوران داران شهرستان شهریار مشغول به انجام امورات روزمره بود که امروز به صورت رسماً طی مراسمی ویژه به بازنشستگی رسید.

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.