حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 10 May , 2024 ساعت ×
رئیس اتاق اصناف شهریار از مجتمع چاپ و نشر یزدا بازدید کرد
  • شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ساعت: 22:34
  • شناسه : 4723
    26
    در ابتدای هفته جاری

    رحمت حیدری رئیس اتاق اصناف شهرستان شهریار به اتفاق هیئت همراه از نزدیک از روند انجام امورات در مجتمع چاپ و نشر واقع در شهرک صنعتی گلگون باغستان شهریار بازدید کرد.

    ارسال توسط : نویسنده : محسن اردستانیان منبع : روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان شهریار
    پ
    پ

    به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان شهریار، رحمت حیدری رئیس اتاق اصناف شهرستان شهریار با همراهی تورج رضایی مدیر اجرایی اتاق اصناف شهرستان شهریار و تنی چند از مدیران اتاق اصناف شهریار ضمن حضور در مجتمع نشر و چاپ یزدا در شهرک گلگون از نزدیک از مراحل چاپ و تولید محصولات فرهنگی از جمله کتاب نشریه و … بازدید به عمل آوردند.

    محمدحسین دهقان یزدا مدیر مسئول انتشارات یزدا ضمن ایراد توضیحات کاملا تخصصی و مکفی در جهت اجرای بند به بند امورات تولید و تکثیر، از جمله مشکلات پیش روی این روز های صنعت چاپ و تولید محصولات فرهنگی را گرانی کاغذ و کمترشدن توجه مردم به خرید کتاب و مجله در سطح جامعه دانست .

    با توجه به بازدید به عمل آمده و توضیحات ایراد شده رحمت حیدری رئیس اتاق اصناف شهرستان شهریار عنوان کرد: صنعت چاپ و تولید محصولات فرهنگی با عنایت به این نکته که چشمه نیاز فکری و علمی جامعه را در حد توان سیراب می گرداند اما با مسئولیت بالایی نیز روبرو میباشد زیرا ایشان باید با نهایت دقت و ظرافت کتب را به مرحله پیش از چاپ برسانند و با سپری کردن مراحل مختلف کتابی با بار علمی بالا مورد طبع فکری روز جامعه را به دست مصرف کننده خاص و عام برسانند که این مهم در نوع خود کمنظیر و کم تکرار می باشد .

    شایان ذکر است مجتمع چاپ و نشر یزدا با صابقه ای بیش از چند در سال در در زمینهتولید و چاپ انواع محصولات و ملزومات تبلیغاتی، کارتن و جلد، کتب و مجلات تخصصی صنعت ساختمان و همچنین علمی مذهبی همه روزه در تلاش است تا بتواند سنگ گران تامین مایهتاج فکری جامعه را تامین کند .

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.