حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024 ساعت ×
بازدید میدانی از خط تولید جدید کارخانه ایران یاسا صورت گرفت
  • شهریور ۲۴, ۱۳۹۹ ساعت: 7:50
  • شناسه : 4802
    44
    گزارش تصویری از :

    سرپرست معاونت برنامه ریزی و برنامه ریزی فرمانداری شهرستان شهریار از کارخانه تایر و بایر ایران یاسا واقع در سعید آباد شهریار بازدید میدانی به عمل آورد.

    ارسال توسط : نویسنده : محسن اردستانیان منبع : روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان شهریار
    پ
    پ

    در این بازدید که ظهر امروز ۲۴ شهریور ماه سال ۱۳۹۹ با حضور و همراهی رضا مصلحی ریاست اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان شهریار، ابوالفضل پورثانی رئیس طرح و برنامه فرمانداری شهریار و کارشناسان مربوط در فرمانداری و اداره صمت شهریار حضور به هم رساندند و از نزدیک شاهد تولید کارخانه ایران یاسا بودند.
    در این بازدید در ابتدا از خط تولید جدید این کارخانه بازدید به عمل آمد و با توجه به توضیحات فنی تولیدی ارائه شده، بهره گیری شد که میتوان به گذشتن بیش از ۵۱ سالگی احداث این مجموعه و اشتغال بیش از ۱۲۰۰ نفر در حلقه اول کارخانه (درون مجموعه) همه روزه در حال تلاش و کوشش هستند .
    گفتنی است که کارخانه تولید تایر و بایر ایران یاسا بیش از ۴ میلیون دلار در سال ارز آوری مستقیم از طریق فروش به کشورهای همسایه و طرق قرارداد را به ایران اسلامی را داراست.

    گفتنی است که در انتهای جلسه به رسم قدردانی و تلاش تمامی زحمت‌کشان در کارخانه تایر و بایر ایران یاسا لوح تقدیر و سپاسی به امضای نورالله طاهری فرماندار شهرستان شهریار به مدیر عامل این کارخانه تقدیم شد

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.