حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024 ساعت ×
بازدید میدانی فرمانده سپاه شهریار و هیئت همراه از شهرک صنعتی جوانزاد
  • شهریور ۲۶, ۱۳۹۹ ساعت: 6:06
  • شناسه : 4859
    19
    با هماهنگی و تلاش بسیج اصناف شهرستان شهریار محقق شد :

    به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان شهریار؛ در مورخ ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ به واسطه هماهنگی های انجام شده توسط بسیج اصناف شهرستان شهریار، بازدید میدانی از مجتمع صنعتی جوانزاد توسط فرمانده سپاه ناحیه شهریار سرهنگ اللهیاری و هیئت همراه انجام شد. گفتنی است که در بازدید انجام شده از واحدهای صنفی و صنعتی بازدید […]

    ارسال توسط : نویسنده : محسن اردستانیان منبع : روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان شهریار
    پ
    پ

    به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان شهریار؛ در مورخ ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ به واسطه هماهنگی های انجام شده توسط بسیج اصناف شهرستان شهریار، بازدید میدانی از مجتمع صنعتی جوانزاد توسط فرمانده سپاه ناحیه شهریار سرهنگ اللهیاری و هیئت همراه انجام شد.
    گفتنی است که در بازدید انجام شده از واحدهای صنفی و صنعتی بازدید به عمل آمد و نظرات و مشکلات آنها مورد بحث قرار گرفت و همچنین با توجه به تخصصی بودن پاره ای از موضوعات مطروحه، مقرر گردید تا با دعوت از مسئولین مربوطه در راستای برطرف کردن و حل شدن موضوعات، جلسه ای با هماهنگی های لازم برگزار گردد تا در راستای حل و برچیدن مشکلات اقدامات لازم در دستورکار قرارگیرد.
    شایان ذکر است که در امتداد این بازدید میدانی از واحد های نمونه و فعال که در این بازدید مقرر شد تا از واحد صنفی صنعتی آن بازدید به عمل آمد با اهدای لوح تقدیر، قدردانی به عمل آمد و به رسم ادب و احترام متقابل، با اهدای لوح سپاس به فرمانده سپاه ناحیه شهریار از وی به دلیل حضور جهادی تقدیر و قدردانی صورت گرفت.

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.