حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 8 May , 2024 ساعت ×
با تمام وجود در راستای حل مشکلات کمیسیون های تخصصی اصناف تلاش خواهیم کرد + گزارش تصویری
  • آذر ۱۳, ۱۳۹۹ ساعت: 21:07
  • شناسه : 5333
    20
    حیدری رئیس اتاق اصناف شهرستان شهریار: به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان شهریار، ظهر چهارشنبه 12 آذر 1399، رحمت حیدری رئیس اتاق اصناف شهرستان شهریار ضمن حضور در واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف این شهرستان به نکته نظرات و مشکلات کارشناسان این واحد کاری پرداخت و موارد ویژه را مورد بررسی قرارگرفت.
    ارسال توسط : نویسنده : محسن اردستانیان منبع : روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان شهریار
    پ
    پ

    حیدری رئیس اتاق اصناف شهرستان شهریار پس از شنیدن تمامی نکات تخصصی و موضوعات کاری پیش روی ایشان بیان کرد: متفاوت ترین دوره کاری و خدمت در این واحد، از زمانی آغاز شد که ویروس کرونا در کشور همه گیر شد و به موج تحمیل شده اقتصادی به مردم به دلیل تحریم های ظالمانه پیوست و فشار مضاعف این مهم را چند برابر ساخت.

    وی افزود: رعایت شیوه نامه های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا در این روزها بر همگان معلوم و شفاف گردیده اما هنوز هم پاره ای محدود از افراد وجود دارند که به تذکر در رعایت کردن شیوه نامه ها نیاز دارند، پس با توجه به رعایت این شیوه نامه های بهداشتی توسط تک تک افراد این کمیسیون، همواره به فکر سلامتی خود و هم وطنان خود باشیم .

    رئیس اتاق اصناف شهرستان شهریار ادامه داد: باید به دلیل خدمات شایسته انجام شده این واحد و اقدامات ویژه در راستای شناسایی واحد های صنفی غیرمجاز در شهرستان شهریار تقدیر و تشکری ویژه صورت گیرد که البته از این زمان در این لحظه استفاده خواهم کرد و به نمایندگی از تمامی اعضاء صنوف مختلف کلیه اتحادیه های صنفی در شهرستان شهریار، کمال تشکر را از شما عزیزان و زحمتکشان به عمل می آورم.

    وی ادامه داد: دقت نظر کمیسیون نظارت و بازرسی اصناف شهرستان شهریار در ماه های اخیر مثال زدنی و بسیار افتخار آفرین بوده زیرا با وجود مشکلات متعدد اقتصادی، وجود ویروس کرونا، کمبود امکانات کاری و … همواره انصاف را سرلوحه کاری خود قرار داده و این مهم خود نشانه ی تعهد شما به سیستم کاری می باشد.

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.