حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024 ساعت ×
نشست مشترک رؤسای اصناف شهریار و سازمان فنی و حرفه‌ای برگزار شد
  • اردیبهشت ۹, ۱۴۰۰ ساعت: 10:35
  • شناسه : 5814
    24
    در راستای رفع موانع و تسریع در امور

    به گزارش واحد روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان شهریار، ظهر روز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ ، با رعایت کلیه نکات و شیوه‌نامه‌های بهداشتی ستاد مقابله با ویروس کرونا، هم‌نشینی مشترک فی‌مابین رؤسای اتحادیه‌های صنفی شهرستان شهریار ، اعضاء اتاق اصناف شهرستان شهریار و رئیس اداره فنی و حرفه‌ای شهرستان شهریار برگزار شد. طی نشستی که روز […]

    ارسال توسط : نویسنده : محسن اردستانیان منبع : روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان شهریار
    پ
    پ

    به گزارش واحد روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان شهریار، ظهر روز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ ، با رعایت کلیه نکات و شیوه‌نامه‌های بهداشتی ستاد مقابله با ویروس کرونا، هم‌نشینی مشترک فی‌مابین رؤسای اتحادیه‌های صنفی شهرستان شهریار ، اعضاء اتاق اصناف شهرستان شهریار و رئیس اداره فنی و حرفه‌ای شهرستان شهریار برگزار شد.

    طی نشستی که روز گذشته در سالن همایش‌های اصناف برگزار شد، موضوعات و مشکلات متعددی که فی‌مابین دو گروه کاری وجود داشت مطرح و موردبررسی قرار گرفت تا حسب دستور جلسه مانع زدایی قانونی و تسریع در امورات، صورت پذیرد  تا در راستای انجام صحیح خدمات با دقت بیشتر و سرعت بالاتر خدمات باکیفیت‌تر به مردم و مخاطبین امر ارائه گردد .

    رحمت حیدری رئیس اتاق اصناف شهرستان شهریار در ابتدای جلسه عنوان کرد: تنها تعدادی از اتحادیه‌های صنفی جهت صدور پروانه رسمی فعالیت الزام به رؤیت و استعلام مدرک پایان دوره حرفه‌ای از دستگاه فنی و حرفه‌ای را دارد و خوشحالیم که هماره تعاملات فی‌مابین کلیه اتحادیه‌ها و سازمان فنی و حرفه‌ای در راستای ارائه خدمات مطلوب باهم سو بوده و هست اما وجود ویروس منحوس کرونا مشکلات و معضلات عدیده‌ای را برای مردم و ما در این زمینه ایجاد کرده که انشا الله به توافقات امروز می‌توان برگ تازه‌ای از خدمات سریع و ایمن را به مردم شهرستان شهریار ایجاد نماییم .

    در ادامه جلسه رؤسای اتحادیه‌های مربوط، موضع‌هایی ازجمله عدم تسلط استادکاران مسن به امتحانات تئوری با کامپیوتر، نحوه دریافت وام واحدهای صنفی، مشکلات واحدهای صنفی به جهت شرکت در کلاس‌های بازآموزی حضوری به‌واسطه وجود ویروس کرونا و … را مطرح نمودند که آقای اسدی رئیس اداره فنی و حرفه‌ای شهرستان شهریار با رجوع به قوانین موجود موضوعات را مورد تحلیل و بررسی قرارداد.

    اسدی رئیس اداره فنی و حرفه‌ای شهرستان شهریار عنوان کرد : مسئولیت اتحادیه‌های صنفی، اتاق اصناف و سازمان فنی و حرفه‌ای کاری بسیار سخت و پرمسئولیت در کشور است زیرا باکمی دقت نظر می‌توان دریافت که موضوع اشتغال و حرفه‌آموزی مستقیماً با بستر جامعه در تماس بوده و همواره کوچک‌ترین کارشکنی و مشکلی در امورات کاری، توان ایجاد خلل در زندگی و اجتماع کسبه بی‌شماری را ایجاد کند .

    وی ادامه داد : این جلسه هم‌نشینی و همفکری را باید به فال نیک گرفت زیرا، رسالت برگزاری این جلسه تنها و تنها خدمت صادقانه و شفاف در جهت مانع زدایی امورات به مردم است که انشا الله با حمایت همه‌جانبه طرفین محسنات آن به‌زودی در جامعه صنفی احساس خواهد شد .

    رئیس اداره فنی و حرفه‌ای شهرستان شهریار ادامه داد : پس از فراگیری ویروس کرونا در کشور مشکلات و معضلات متعددی درزمینهٔ برگزاری دوره‌های آموزشی، بازآموزی و مراحل برگزاری امتحانات گریبان گیر تمامی مخاطبین امر گردیده اما با توجه به قوانین و مقررات اجرایی باید تمامی موازین دستور شده قانون اجرا گردد .

    در پی همفکری‌های انجام‌شده در این جلسه مقر گردید تا تفاهم‌نامه‌ای قانونی فی‌مابین منعقد گردد تا تسریع امورات در این مهم با سرعت و دقت نظر بیشتری با توجه به پیشامدهای بیان‌شده منعقد گردد که در روزهای آتی نسبت به انتشار مفاد تفاهم‌نامه و محسنات آن از طریق سایت رسمی اتاق اصناف شهرستان شهریار به آدرس www.shahryarasnaf.ir اطلاع‌رسانی خواهد شد.

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.