حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1420 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 57×
پیام تبریک رئیس اداره صنعت،معدن وتجارت شهریار به مناسبت روز اصناف
  • تیر ۱, ۱۴۰۰ ساعت: 0:20
  • شناسه : 5952

    به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان شهریار، مهندس رضا مصلحی، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان شهریار به مناسبت فرارسیدن یکم تیر ماه، سال روز ملی اصناف در کشور، طی پیامی این روز گرامی را به تمامی اهالی بازار و اصناف تبریک گفت. متن پیام : بسمه تعالی پیام تبریک رئیس اداره صنعت،معدن […]

    ارسال توسط : نویسنده : محسن اردستانیان منبع : روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان شهریار
    پ
    پ

    به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان شهریار، مهندس رضا مصلحی، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان شهریار به مناسبت فرارسیدن یکم تیر ماه، سال روز ملی اصناف در کشور، طی پیامی این روز گرامی را به تمامی اهالی بازار و اصناف تبریک گفت.

    متن پیام :

    بسمه تعالی

    پیام تبریک رئیس اداره صنعت،معدن وتجارت شهریار به مناسبت روز اصناف
    اولین روز از تیرماه به نام روز ملی اصناف نام گذاری گردیده و این نام گذاری فرصت مغتنمی برای به تصویر کشیدن و یادآوری جایگاه واقعی اصناف می‌باشد.
    این قشر بزرگ طی سال گذشته علارغم صدمات و آسیب های زیادی که از بابت تحریم ها و شیوع ویروس کرونا متحمل گردیده اند همچنان در عرصه اقتصاد ایفای نقش می‌کنند.

    فرارسیدن این روز را به تمامی فعالان صنفی و تلاشگران عرصه تولید،توزیع و اقتصاد تبریک و تهنیت عرض نموده و از خدمات ارزشمندتان در این حوزه صمیمانه قدردان خواهم بود.

    مهندس رضا مصلحی

    ریاست اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان شهریار

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.