حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024 ساعت ×
جلسه هم اندیشی کارمندان و کارشناسان اتاق اصناف و واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف شهرستان شهریار برگزار گردید
  • مهر ۴, ۱۴۰۰ ساعت: 12:58
  • شناسه : 6245
    17

    به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان شهریار، پنجشنبه اول مهر ۱۴۰۰ جلسه فصلی هم اندیشی کارمندان و کارشناسان اتاق اصناف شهرستان شهریار و واحد بازرسی و نظارت شهرستان شهریار با حضور حیدری رئیس اتاق اصناف شهرستان شهریار، بهرامی نائب رئیس دوم اتاق اصناف شهرستان شهریار، خسروی یگانه خزانه دار اتاق اصناف شهرستان شهریار، فرامرزی […]

    ارسال توسط : نویسنده : محسن اردستانیان منبع : روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان شهریار
    پ
    پ

    به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان شهریار، پنجشنبه اول مهر ۱۴۰۰ جلسه فصلی هم اندیشی کارمندان و کارشناسان اتاق اصناف شهرستان شهریار و واحد بازرسی و نظارت شهرستان شهریار با حضور حیدری رئیس اتاق اصناف شهرستان شهریار، بهرامی نائب رئیس دوم اتاق اصناف شهرستان شهریار، خسروی یگانه خزانه دار اتاق اصناف شهرستان شهریار، فرامرزی دبیر اتاق اصناف شهرستان شهریار، رضایی مسئول اداری اتاق اصناف شهرستان شهریار، غلامی مدیر واحد نظارت و بازرسی اصناف شهرستان شهریار، عباسی مسئول اجرائیات اتاق اصناف شهرستان شهریار و همچنین کارمندان و کارشناسان اتاق اصناف شهرستان شهریار و واحد نظارت و بازرسی اصناف شهرستان شهریار در سالن اجلاس اتاق اصناف شهرستان حضور به هم رساندند.

    گفتنی است که در این جلسه، موضوعات، انتقادات و پیشنهادات در خصوص پیشبرد و تسریح در امور خاص انجام امورات و همچنین بهینه سازی مراحل خدمات رسانی به شهروندان و واحدهای صنفی مورد بررسی قرارگرفت.

    رحمت حیدری رئیس اتاق اصناف شهرستان شهریار ضمن بیان نکاتی در راستای موضوعات مطرح شده در جلسه بیان کرد: رشد بی حد و افسار گسیخته نرخ اقلام در ۲ سال اخیر مشکلات و موضوعات متعددی را برای تمامی اقشار جامعه به همراه داشت و به دلیل جامعه کم درآمد و قشر خاص شهرستان شهریار، افزایش تورم ایجاد شده بدینواسطه به شدت در نبض معیشتی خانواده احساس شد.

    وی افزود : تورم و نوسان در قیمت اقلام حجم قابل توجه و کم نظیری در مراجعات و تشکیل پرونده های شکایات را به سوی مجموعه اتاق اصناف و واحد بازرسی روانه ساخت که این مهم تنها با همکاری و همدلی تمامی کارکنان و کارشناسان مجموعه اتاق اصناف شهرستان شهریار مدیریت گردید که بدینواسطه از تمامی زحمات و تلاش های کلیه کارمندان کارکنان،‌کارشناسان، مدیران، اعضائ هیئت مدیره اتحادیه های صنفی و تمامی کسانی که به هر طریق در اراسه خدمات این مجموعه تلاشی داشته اند از این طریق به نمایندگی از تمامی واحدهای صنفی تقدیر و تشکر مینماییم.

    حیدری تسریع کرد: برکسی پوشیده نیست که وقتی حجم مراجعات و توقعات در یک مجموعه کاری از حد استاندارد خود بالاتر میرود کارکنان آن مجموعه با تحمل، طاقت فرسایی و البته همدلی و همکاری میتوانند بر حجمه های وارده پیرو شوند که با افتخار باید اعلام کنیم که مجموعه کارکنان اتاق اصناف به بهترین شکل با مدیریت مناسب توانستند از این حجمه خارج شوند که بابت این موضوع از تمامی زحمات ایشان تقدیر و تشکر میکنیم .

    گفتنی است که در انتهای جلسه به رسم یادبود از تمامی کارکنان و زحمتکشان حاضر در جلسه تقدیر و تشکر و به رسم یادبود لوح تقدیری به ایشان تحویل گردید\.

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.