حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024 ساعت ×
حُسن مشترک احقاق حقوق عمومی ستون  خدمت دو دستگاه دادگستری و اتاق اصناف
  • مهر ۲۴, ۱۴۰۰ ساعت: 13:39
  • شناسه : 6334
    20
    در نشست مشترک بین رؤسای دادگستری شهرستان شهریار و اعضاء هیئت رئیسه اتاق اصناف شهرستان شهریار:

    به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان شهریار، در اولین نشست اعضاء هیئت رئیسه اتاق اصناف شهرستان شهریار با ریاست دادگستری شهرستان شهریار که در دفتر ریاست دادگستری برگزار گردید، رحمت حیدری رئیس اتاق اصناف شهرستان شهریار و رئیس اتحادیه صنف تالار رستوران و اغذیه فروشان شهریار، رضا کمیلی مقدم رئیس دادگستری شهرستان شهریار، عین […]

    ارسال توسط : نویسنده : محسن اردستانیان منبع : روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان شهریار
    پ
    پ

    به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان شهریار، در اولین نشست اعضاء هیئت رئیسه اتاق اصناف شهرستان شهریار با ریاست دادگستری شهرستان شهریار که در دفتر ریاست دادگستری برگزار گردید، رحمت حیدری رئیس اتاق اصناف شهرستان شهریار و رئیس اتحادیه صنف تالار رستوران و اغذیه فروشان شهریار، رضا کمیلی مقدم رئیس دادگستری شهرستان شهریار، عین الله بهرامی نائب رئیس اول اتاق اصناف شهرستان شهریار و رئیس اتحادیه صنف نانوایان شهریار، ابوالفضل جعفری نائب رئیس دوم اتاق اصناف شهرستان شهریار و رئیس اتحادیه فروشندگان مواد غذایی و پروتئینی شهریار حضور به هم رساندند.

    در امتداد این نشست، ریاست دادگستری شهرستان شهریار بیان کرد: حُسن مشترک احقاق حقوق عمومی از وظایف هر دو دستگاه دادگستری و اتاق اصناف می باشد زیرا حفظ حقوق بیت المال در قوانین و مقررات هر دو دستگاه سرلوحه قرارگرفته است پس بدینواسطه خدمت در دستگاه ها به هر نوعی از بالاترین در نوع خدمت به خلق در نوع خود است.

    وی ادامه داد: نظارت بر گرانفروشی وجود دارد اما صدالبته باید تقویت، تضمین و تشدید گردد و همچنین باید برای کاهش درد و آلام مردم، کاهش استرس و بالابردن امنیت فکری عموم تلاش مضاعف کرد و دستورات ویژه را در دستورکار خود قرار داد.

    کمیلی مقدم تصریع کرد : باید آموزش های ویژه ای برای عموم مردم تهیه گردد تا مردم با خیالی آسوده تر و اطمینان خاطر در امر خرید و فروش ملکی وارد شوند تا از دغدغه های موجود دور باشند.

    وی ادامه داد: نظارت بر امور ملکی باید بیشتر و با دقت بالاتری محقق گردد زیرا مردم حق دارند که بهترین خدمات را دریافت کنند، زیرا فشار اقتصادی که این روزها به هر دلیلی بر مردم تحمیل گردیده تنها باید با هم افزایی کلیه دستگاه ها صورت پذیرد تا مشکلات کمتر بر عموم مردم احساس گردد.

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.