حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024 ساعت ×
کارگاه آموزشی و توانمندسازی بازرسین بسیج اصناف قرارگاه شهید حاج صادق امانی شهرستان شهریار
  • دی ۱۲, ۱۴۰۰ ساعت: 13:57
  • شناسه : 6724
    20

    به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان شهریار، کارگاه آموزشی و توانمندسازی بازرسین بسیج اصناف قرارگاه شهید حاج صادق امانی شهرستان شهریار با همت و همکاری اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان شهریار، اداره جهاد کشاورزی شهرستان شهریار و بسیج اصناف شهرستان شهریار با حضور بازرسین و اساتیدی از ادارات مربوطه برگزار گردید. در ابتدای […]

    ارسال توسط : نویسنده : محسن اردستانیان منبع : روابط عمومی اتاق اصناف و بسیج اصناف شهرستان شهریار
    پ
    پ

    به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان شهریار، کارگاه آموزشی و توانمندسازی بازرسین بسیج اصناف قرارگاه شهید حاج صادق امانی شهرستان شهریار با همت و همکاری اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان شهریار، اداره جهاد کشاورزی شهرستان شهریار و بسیج اصناف شهرستان شهریار با حضور بازرسین و اساتیدی از ادارات مربوطه برگزار گردید.

    در ابتدای جلسه که با کلام الله مجید این کارگاه بازآموزی آغاز شد و گوهردوست رئیس بسیج اصناف شهرستان شهریار ضمن ایراد نکاتی در راستای برگزاری این دوره آموزشی بیان کرد: با عنایت به دستورات ابلاغ شده و تصمیمات اعلام شده در راستای تنظیم بازار و کنترل اقلام مورد هدف این طرح، برنامه ریزی این کارگاه آموزشی مقرر شد تا ضمن آموزش و رفع ایرادات احتمالی، گروه بازرسی بسیج اصناف در این راستای با تمام توان در راستای حمایت از مصرف کننده وارد عمل شود که امید است در این راستا تاثیرات ویژه ای در سبد خرید خانواده ها احساس گردد .

    در ادامه جلسه آقای محمدخانی مسئول بازرسی و نظارت اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان شهریار به عنوان مدرس و نماینده اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان شهریار ضمن بیان نکات آموزشی در راستای بازرسی ها و ثبت گزارشهای احتمالی موضوعات و قوانین مربوط را مطرح و با بازنمودن و بررسی نمودن موضوعات کلیدی جلسه آموزشی را مدیریت نمود.

    گفتنی است که در امتداد این جلسه آقای حبیبی ریاست اداره تعزیرات حکومتی شهرستان شهریار به عنوان استاد و نماینده اداره تعزیرات حکومتی شهریار هم به عنوان استاد دوم این دوره آموزشی ضمن بیان نکاتی کلیدی و کاری در خصوص بازرسی و نظارت بر بازار ، به سوالات و رفع ایرادات حضار پرداخت و اهمیت حضور گروه بازرسی در بازار را از ویژه ترین اقدامات روزهای اخیر در خصوص تنظیم نرخ اقلام در بازار دانست .

    گفتنی است که این دوره بازآموزی گوهردوست رئیس بسیج اصناف شهرستان شهریار، غلامی رئیس واحد بازرسی و نظارت اصناف شهرستان شهریار، عسگری بازرس ویژه بسیج اصناف و اداره صمت شهرستان شهریار تنی چند از کارشناسان اتاق اصناف شهرستان شهریار و همچنین بازرسین واحد بازرسی اتاق اصناف شهریار نیز حضور داشتند.

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.