حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

پنجشنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 16 May , 2024 ساعت ×
اصناف همیشه در صحنه های انقلاب حضور داشته و جز این هم توقعی از ایشان نیست
  • اردیبهشت ۸, ۱۴۰۱ ساعت: 18:50
  • شناسه : 7177
    15
    رئیس اتاق اصناف شهرستان شهریار در بیانیه ای خطاب که کلیه اهالی بازار و کسبه:

    به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان شهریار، ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ مصادف گردید با روز جهانی قدس که صدالبته فضیلت شرکت این رو پرعظمت با بیست و هفتمین روز از ماه مبارک رمضان در راهپیمایی روز قدس صدچندان گردید که به همین مناسبت رحمت حیدری رئیس اتاق اصناف شهرستان شهریار به نمایندگی از کلیه بازاریان […]

    ارسال توسط : نویسنده : محسن اردستانیان منبع : روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان شهریار
    پ
    پ

    به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان شهریار، ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ مصادف گردید با روز جهانی قدس که صدالبته فضیلت شرکت این رو پرعظمت با بیست و هفتمین روز از ماه مبارک رمضان در راهپیمایی روز قدس صدچندان گردید که به همین مناسبت رحمت حیدری رئیس اتاق اصناف شهرستان شهریار به نمایندگی از کلیه بازاریان و اهالی اصناف شهرستان شهریار طی بیانیه ای از ایشان دعوت نمود تا همچون صنوات گذشته در این مراسم دشمن شکن باشکوه شرکت داشته و با حضور خود انسجام کسبه و بازاریان را به کوردلان ثابت کنند.

    رحمت حیدری ریاست اتاق اصناف شهرستان شهریاربه مناسبت نزدیک شدن به روز جهانی قدس بیان کرد: یکی از زیباترین افتخاراتی که در تاریخ اهالی بازار ایران نمیتوان از آن چشم پوشی کرد، حضور و اثرگذاری همیشگی بازاریان در جریان های مختلف انقلابی جمهوری عزیز اسلامی ایران بوده که این مهم را میتوان بار دیگر با مشت هایی منسجم و کوبنده به تمامی دشمنان و بدخواهان ثابت کرد که ما همواره از تمامی منافع کشور خود تا پای خون دفاع خواهیم کرد و همیشه در صحنه ها حضور خواهیم داشت .

    خدا را شاکریم که با تدبیر مردان وقت، ویروس منحوس کرونا تا اندازه ای قابل توجه کنترل شده و این امکان برای تمامی افراد جامعه ایجاد شده که با رعایت شیوه نامه های بهداشتی تعریف شده، در راهپیمایی باشکوه قدس شرکت کنیم تا وظیفه ای که طی دو سال گذشته بدینواسطه بردوشمان سنگینی میکرد را اداکرده باشیم و باز هم خداوند متعال را شاکریم که ای فرصت ایجاد شد تا تجدید بیعتی در بیش خواهیم داشت با آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که هیچ افتخار بالاتر و والاتر از آن نخواهد بود.

    همواره به تمامی ما بارها و بارها ثابت گردیده که هیچ قدرتی توان از بین بردن همبستگی و همدلی جامعه ای که برای اهداف خود ارزش قائل هستند را نداشته که البته این مهم در اهالی بازار ایران از ابتدای انقلاب تا کنون ثابت شده و هر سال با هر حماسه حضور مهر تاییدی بر آن به رسم ادب خورده و خواهد خود، پس وعده دیدار ما، راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس.

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.