حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 20 May , 2024 ساعت ×
مرکز تولید و توزیع برنج تقلبی ایرانی در شاهد شهر شهریار منهدم شد
  • اردیبهشت ۸, ۱۴۰۱ ساعت: 20:23
  • شناسه : 7180
    16
    طی عملیات مشترک پلیس امنیت اقتصادی و بازرسی و واحد بازرسی و نظارت اصناف شهرستان شهریار محقق گردید:

    به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان شهریار، مسعود غلامی مسئول واحد بازرسی و نظارت بر اصناف شهرستان شهریار، پس از عملیات شناسایی و کشف انبار برنج ایرانی تقلبی در شاهد شهر شهریار بیان کرد: با عنایت به عملیات مشترک پلیس امنیت اقتصادی شهرستان شهریار و واحد بازرسی و نظارت بر اصناف شهرستان شهریار، ظهر […]

    ارسال توسط : نویسنده : محسن اردستانیان منبع : روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان شهریار
    پ
    پ

    به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان شهریار، مسعود غلامی مسئول واحد بازرسی و نظارت بر اصناف شهرستان شهریار، پس از عملیات شناسایی و کشف انبار برنج ایرانی تقلبی در شاهد شهر شهریار بیان کرد: با عنایت به عملیات مشترک پلیس امنیت اقتصادی شهرستان شهریار و واحد بازرسی و نظارت بر اصناف شهرستان شهریار، ظهر امروز پنج شنبه مورخ ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ میزان ۱۰۰۰ کیلوگرم مرکز تولید و توزیع برنج تقلبی ایرانی با برند تجاری فجر هاشمی در شاهد شهر شهریار کشف، توقیف و اعمال قانون گردید.

    وی در تکمیل بیانات خود افزود: فرد خاطی کیسه های ۱۰ کیلویی برنج ایرانی را از برنج های پاکستانی پرکرده و با قیمتی چندبرابر از طریق فروشگاه و انبار تحت پوشش توزیع می نمود، که البته گفتنی است که بخشی از این عملیات نیز در انباری در شهرستان رباط کریم صورت می پذیرفته که با ارجاء قانونی پرونده به مراجع ذیصلاح در شهرستان مربوطه، پرونده با سرعت خاصی در جریان قانونی خود پیگیری شد.

    وی ادامه داد: البته گفتی است، با هوشیاری و اقدام ضربتی همکاران و مسئولین در شهرستان رباط کریم، کارگاه مرکزی این گروه هنجار شکن نیز کشف گردید و میزان ۶۰۰ کیلوگرم برنج با محوریت موضوع مطروحه در محل کشف و تحویل مراجع قانونی گردید.

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.