حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 20 May , 2024 ساعت ×
پیام فرماندار شهرستان شهریار به مناسبت روز ملی اصناف
  • تیر ۷, ۱۴۰۱ ساعت: 9:56
  • شناسه : 7316
    12
    ارسال توسط : نویسنده : محسن اردستانیان منبع : پورتال اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان شهریار
    پ
    پ

    به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان شهریار به نقل از پروتال فرمانداری شهرستان شهریار؛ شفیع زاده فرماندار شهرستان شهریار به مناسبت روز یکم تیرماه (روز ملی اصناف) پیامی صادر کرد که به شرح ذیل می باشد:

    (بسمه تعالی)


    نامگذاری روز یکم تیر ماه در تقویم ملی به نام روز اصناف، بیانگر اهمیت جامعه شریف اصناف در رشد و پویایی عرصه تولید و بالندگی و تعالی اقتصاد کشور است. اصناف همواره نقش تاثیرگذاری در زمان های مختلف را داشته و از بدو پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، در خدمت اسلام و منافع عموم ملت بوده و در حمایت از سیاست های کلان اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی، نقش موثر خود را به نحو شایسته ایفا کرده اند.
    حماسه آفرینی شهدای گرانقدر اصناف طی هشت سال دفاع مقدس، همراهی مثال‌زدنی کسبه و بازاریان در رعایت دستورالعمل های بهداشتی برای مقابله با شیوع ویروس منحوس کرونا و همدلی و همیاری صنوف مختلف در اجرای نهضت محرومیت‌زدایی در قالب طرح مواسات و همدلی مومنانه، هیچگاه از حافظه تاریخی انقلاب اسلامی پاک نخواهد شد.
    بدون شک در ادامه نیز، قشر ارزشمند و متدین اصناف با بهره گیری از روحیه انقلابی در سال مزین به نام «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» در خط مقدم جهاد اقتصادی نقش آفرینی خواهند کرد.
    اینجانب ضمن عرض تبریک روز ملی اصناف به تمامی کسبه، بازاریان و صنوف متعهد، منصف و مومن شهرستان شهریار، توفیقات روز افزون این جامعه شریف را از پرودگار متعال خواستارم.

    شفیع زاده 
    فرماندار شهرستان شهریار

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.