حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024 ساعت ×
تیم والیبال پیشکسوتان اتاق اصناف شهریار قهرمان شد
  • تیر ۲۹, ۱۴۰۱ ساعت: 13:40
  • شناسه : 7391
    19

    به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان شهریار، در مسابقات والیبال پیشکسوتان شهرستان شهریار که در تابستان سال جاری به صورت چهارجانبه برگزار گردید، تیم والیبال پیشکسوتان اتاق اصناف شهرستان شهریار به قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافت . شایان ذکر است که در فینال این دوره از رقابت ها، تیم والیبال پیشکسوتان اتاق […]

    ارسال توسط : نویسنده : محسن اردستانیان منبع : روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان شهریار
    پ
    پ

    به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان شهریار، در مسابقات والیبال پیشکسوتان شهرستان شهریار که در تابستان سال جاری به صورت چهارجانبه برگزار گردید، تیم والیبال پیشکسوتان اتاق اصناف شهرستان شهریار به قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافت .

    شایان ذکر است که در فینال این دوره از رقابت ها، تیم والیبال پیشکسوتان اتاق اصناف شهرستان شهریار و تیم والیبال مهرانشهر به رقابت پرداختند که با نتیجه ۲ بر یک این رقابت در لحضاتی نفس گیر به پایان رسید .

    در انتهای این دوره از رقابت ها پس از مشخص شدن نتیجه، مراسمی جهت اهداء جوایز و تقدیر و قدردانی از مسئولین و دست اندرکاران برگزاری این دوره از مسابقات برگزار که با حضور حیدری رئیس اتاق اصناف شهرستان شهریار، محمودی معاونت اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار ، وزیری رئیس هیات والیبال شهرستان شهریار، شاهمیری داور بین المللی والیبال و همچنین تنی چند از اعضاء مدیریتی و اجرایی اتاق اصناف، اتحادیه های صنفی و واحد بازرسی و نظارت شهرستان شهریار به اتمام رسید .

    گفتنی است که این دوره از مسابقات با حمایت اتاق اصناف شهرستان شهریار و اسپانسری مالی مجموعه رستوران عمارت کلاه فرنگی به وقوع پیوست.

    نا گفته نماند که عمارت رستوران کلاه فرنگی در شهر جدید اندیشه بازار بزرگ ایرانی اسلامی در چال باقچه مرکزی در فضایی دلنشین و متفاوت واقع گردید که با منویی کم بینظیر و تنوع خدمات مطلوب، تلاش نموده تا مخاطبین خود را از محیط شهری و مدرن به دوره قاجار برده تا آرامشی خاص را کنار غذایی باکیفیت تجربه کنیم .

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.