حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 20 May , 2024 ساعت ×
پیام تبریک اتاق اصناف شهریار به مناسبت روز خبرنگار
  • مرداد ۱۸, ۱۴۰۱ ساعت: 13:21
  • شناسه : 7489
    20

    به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان شهریار، رحمت حیدری ریاست اتاق اصناف شهرستان شهریار به نمایندگی از اتاق اصناف شهریار، اتحادیه های صنفی شهرستان شهریار و جامعه بزرگ اصناف و بازاریان محترم در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت. متن پیام خبرنگاران و فعالین عرصه اطلاع رسانی با سلام و صلوات بر ارواح طیبه […]

    ارسال توسط : نویسنده : محسن اردستانیان منبع : روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان شهریار
    پ
    پ

    به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان شهریار، رحمت حیدری ریاست اتاق اصناف شهرستان شهریار به نمایندگی از اتاق اصناف شهریار، اتحادیه های صنفی شهرستان شهریار و جامعه بزرگ اصناف و بازاریان محترم در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.

    متن پیام

    خبرنگاران و فعالین عرصه اطلاع رسانی

    با سلام و صلوات بر ارواح طیبه تمامی شهدای اسلام از صدر تا کنون و تسلیت ایام محرم و عاشواری حسینی به تمامی عاشقان اهل بیت

    ۱۷ مرداد، سالروز شهادت محمود صارمی، شاخص ترین شهید عرصه خبر و اطلاع رسانی، تنها بهانه ای است تا بتوان از زحمات، تلاشها و رشادت های فعالین عرصه خبر و اطلاع رسانی تقدیر و قدردانی کرد .

    به راستی که رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای به درستی رهنمود فرمودند که : “بدون خبرنگار لحظه‌ها ماندگار نمی‌شود” و باز هم به درستی که خبرنگاران در ثبت لحظات کاملا فعال هستند اما کمتر به سختی ها و جانفرسا بودن امورات خبرنگاران اشاره شده زیرا ایشان هرگز در اخبار هدف دوربین ها و متن خبر نیستند.

    خبرنگار با دقت رفتار و گفتار خود امانت داری را همواره پیشه کرده و با امید پراکنی، دوشادوش تمامی وقایع تلخ و شیرین حضور یافته تا تصویری بهتر و شفافتر را از وقایع مخابره کند.

    خبرنگار با وجدان و آری از هرگونه جناح داری و غرض ورزی را می توان به نیک سرشت ترین افراد مثال زد زیرا خبرنگار واقعی همواره با ساده ترین راه های ممکن، اصل خبر را بدون هیچ گونه مبالغه و بزرگنمایی منتشر نموده تا حق مطلب به دستی ادا شود و خدایی ناکرده آبرویی از کسی ریخته نشود.

    این جانب به نمایندگی از جامعه بزرگ اصناف و بازاریان محترم که همواره با حضور خود در صحنه ها ما را روی سپید گردانده اند باید بیان کرد که، خبرنگار تنها با نیک سرشتی خود می تواند جاودان شود و هیچ جایگاه و شخصی با دورغ و دو رنگی در عرصه خبر ماندگار نیست.

    خبرنگار روزت مبارک و نامت ماندگار

    رحمت حیدری

    رئیس اتاق اصناف شهرستان شهریار

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.