حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024 ساعت ×
جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شهریار با حضور اعضاء هیات مدیره اتاق اصناف شهریار برگزار شد
  • مرداد ۲۰, ۱۴۰۱ ساعت: 10:59
  • شناسه : 7492
    10
    ظهر چهار شنبه 19 مرداد ماه 1401

    به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان شهریار ،امروز چهارشنبه ۱۹ مردادماه سال ۱۴۰۱ در محل قرارگاه ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر شهرستان شهریار، جلسه شورای هسته مرکزی ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر اصناف شهرستان شهریار با حضور فلاح‌پور دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر شهرستان شهریار و حیدری ریاست اتاق اصناف، […]

    ارسال توسط : نویسنده : محسن اردستانیان منبع : روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان شهریار
    پ
    پ

    به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان شهریار ،امروز چهارشنبه ۱۹ مردادماه سال ۱۴۰۱ در محل قرارگاه ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر شهرستان شهریار، جلسه شورای هسته مرکزی ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر اصناف شهرستان شهریار با حضور فلاح‌پور دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر شهرستان شهریار و حیدری ریاست اتاق اصناف، بهرامی نایب‌رئیس اول اتاق اصناف ، خسروی یگانه خزانه‌دار اتاق اصناف و تنی چند از مسئولین و روسای اتحادیه‌های صنفی حضور به هم رساندند.
    .
    در ابتدای جلسه دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر شهرستان شهریار، با عنایت به فرارسیدن ماه محرم و سپری شدن تاسوعا و عاشوری حسینی و همچنین سالروز شهادت امام زین‌العابدین (ع)، عرض تسلیت نموده و گفت: در احیای وزنده نگه‌داشتن فریضه امربه‌معروف و نهی از منکر در سطح اصناف و بازارهای شهرستان شهریار اقدامات شایسته و ویژه‌ای صورت پذیرفته که امیدبخش است زیرا جامعه بازار و اصناف کشور همواره از موضوعات مذهبی و فرهنگی حمایت نموده و همیشه در این راستا پیش‌قدم نیز شده‌اند .

    .

    حیدری، رئیس اتاق اصناف شهرستان شهریار پیرو موضوع جلسه، گفت: فعال بودن در بازار و حضور مستمر در این حوزه خود نمونه‌ای از امربه‌معروف و نهی از منکر است زیرا کاسب حبیب خداست و جز این هم نیست اما در ماه‌های اخیر با عنایت به  فشارهای متعدد اقتصادی، از پیدایش ویروس کرونا ، وقوع بلایای طبیعی و … ، همواره اهالی بازار و اصناف سربلندی تمام جامعه را به همراه داشت، زیرا ایشان همواره درصحنه های اجتماعی حضور داشته و به صورت خودجوش و جهادی از هم وطنان خود حمایت میکنند.
    .
    در ادامه بهرامی نایب‌رئیس اتاق اصناف شهریار و ریاست اتحادیه نانوایان شهرستان شهریار در توضیح اقدامات و موضوعات مدیریت‌شده در حوزه نان شهرستان بیان کرد: ازجمله بحران‌هایی که اتاق اصناف و اتحادیه نانوایان در ماه‌های اخیر با آن پنجه نرم کرده، حوزه مدیریت و قوانین جدید نان بوده که اجرای قانون ابلاغی به‌تنهایی امکان‌پذیر نبود به‌جز استفاده از امربه‌معروف و نهی از منکر، زیرا مردم همواره واقعیت ها را به‌خوبی درک می‌کنند و مدیریت جدید عرضه نان با سبک جدید بیشتر از نانوایان، به نفع خود مردم بوده که اگر در توضیح آن تنها به قانون تکیه داده میشد شاید مشکلات بیشماری را در جامعه ایجاد میکرد.
    .
    خسروی یگانه خزانه‌دار اتاق اصناف شهریار و ریاست اتحادیه فلزتراش و ماشین ساز شهرستان شهریار پیرو بحث و دستور جلسه بیان کرد: حفظ آبروی مؤمن از موجب واجبات دین است و تمامی کسبه و اهالی بازار با فراغ بال همواره به‌صورت جهادی در حفظ آبروی مؤمن به‌ویژه بازاریان در تلاش هستند و جالب‌توجه این موضوع بخش دستوری نبودن مسئله حمایت از همنوع در بازار است که مؤمنین و اهالی بازار در حمایت از آبروی مؤمن از هم پیشی می‌گیرند و با مفسد نیز مماشاتی ندارند.

    .

    گفتنی است که بابا رحیمی رئیس اتحادیه قنادان شهرستان شهریار، احدیان خزانه‌دار اتحادیه صافکاران و نقاشان شهریار و رابط ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر اصناف شهرستان شهریار و اردستانیان مسئول روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان شهریار نیز در این جلسه حضور داشتند.

    ä
    U

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.