حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 10 May , 2024 ساعت ×
اعتبار نامه هشتمین دوره هیات رئیسه اتاق اصناف شهرستان شهریار تحویل شد
  • مهر ۲۶, ۱۴۰۱ ساعت: 11:35
  • شناسه : 7644
    12

    به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان شهریار، طی جلسه ای که با حضور دکتر احمدی رئیس کمیسیون نظارت، بختیاری معاون اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان شهریار، سرکار خانم واقع مسئول واحد اصناف در اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان شهریار و همچنین تمامی اعضاء هفتمین دوره و هشتمین دوره به صورت کامل حضور […]

    ارسال توسط : نویسنده : محسن اردستاینان منبع : روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان شهریار
    پ
    پ

    به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان شهریار، طی جلسه ای که با حضور دکتر احمدی رئیس کمیسیون نظارت، بختیاری معاون اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان شهریار، سرکار خانم واقع مسئول واحد اصناف در اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان شهریار و همچنین تمامی اعضاء هفتمین دوره و هشتمین دوره به صورت کامل حضور داشتند.

    لیست اعضاء هفتمین دوره هیا ت رئیسه اتاق اصناف شهرستان شهریار :

    رحمت حیدری – ریاست

    عین الله بهرامی – نائب رئیس اول

    ابوالفضل جعفری – نائب رئیس دوم

    مهندس رضا خلج – دبیر

    داود خسروی یگانه – خزانه دار

    و لیست اعضاء هیات رئیسه دوره هشتمین اتاق اصناف شهرستان شهریار:

    مهندس رضا خلج – ریاست

    دکتر رضا کوچک پور نصفی – نائب رئیس اول

    مهندس امیر مرسلی – نائب رئیس دوم

    عین الله بهرامی – دبیر

    حسن نفریه – خزانه دار

    و همچنین مسئولین واحد های اداری، مالی و حسابداری، اجرائیات و روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان شهریار حضور به هم رساندند.

    در ابتدای جلسه ضمن پس از قرائت قرآن کریم دکتر احمدی ضمن تبریک ایام و آرزوی بهروزی و موفقیت برای تمامی خادمان و فعالین عرصه بازار و اصناف بیان کرد: شرایط خاص بازار و به طبع آن اتحادیه های صنفی و اتاق اصناف شهریار بر کسی پوشیده نبوده و بدینوسیله از تمامی زحمات و تلاشهای انجام شده در دوره هفتم باید تقدیر کرد و همچنین آرزوی بهروزی، پیشرفت و دعای خیر مردم و اهالی بازار انشاالله بدرقه راه شما باشد تا در این مسیر زندگی بهترین ها برای ایشان میسر شود.

    در ادامه رحمت حیدری ضمن بیان تبریک به اعضاء هیات رئیسه دوره هشتم اتاق اصناف شهرستان شهریار گفت : امانت اتاق اصناف شهرستان شهریار با سپری کردن مشکلات و موضوعات مختلف در دوره هفتم امروز با افتخار، به اعضاء هیات رئیسه دوره هشتم تحویل خواهد شد که این مهم خود افتخاری بود که در کارنامه افتخارات تمامی همکارانم در مجموعه مدیریتی هیات رئیسه اتاق اصناف شهریار ثبت خواهد شد.

    وی ادامه داد : اصناف و بازار در چند سال اخیر با مشکلات و موضوعات متعدد و تکرار نشده ای مانند بیماری منحوس کرونا و امثالهم روبرو شد که امیدوارم هرگز و هرگز شاهد تکرار شدن آن نباشیم که البته تاثیر شدیدی بر عملکرد واحد های صنفی، اتحادیه های صنفی، اتاق اصناف و کلیه دستگاه های مرتبط ایجاد کرد .

    در ادامه جلسه، مهندس رضا خلج رئیس هشتمین دوره هیات رئیسه اتاق اصناف شهرستان شهریار در ابتدای صحبت های خود ضمن اشاره به برگزاری انتخابات هیات رئیسه اتاق اصناف و انتخابات داخلی اتاق اصناف شهرستان شهریار گفت: در انتخابات های برگزار شده همبستگی، همراهی، حضور و صلاح اندیشی کلیه رؤسای اتحادیه های صنفی با دید گسترده نسبت به بازار و اصناف از اولویت های تمامی رای دهنده ها بود که باعث افتخار است که این انتخابات با سلامت حداکثری برگزار شد و امروز به بهترین شکل ممکن در کارنامه افتخارات اتاق اصناف شهرستان شهریار، معارفه هشتمین دوره انتخابات هیات رئیسه اتاق اصناف شهرستان شهریار متشکل از افرادی تحصیل کرده و با تجربه مدیریت در بازار گرد هم آمده اند.

    وی افزود: امروز باید با دید متفاوتی نسبت به قبل مدیریت اتاق اصناف را برنامه ریزی کرده و پیش برد و از تمامی پتانسیل ها بهرهمند شد تا بهروزی و پیروزی همه روزه به سوی اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی شهریار سرازیر گردد که البته این مهم ممکن نخواهد بود بجز از طریق همت همجانبه و همراهی و همفکری تیمی.

    مهندس خلج ادامه داد: افتخار مدیریت اتاق اصناف شهرستان شهریار امروز نصیب منتخبانی از اتحادیه های صنفی شهریار گردیده که همگی با علم بر داشتن مسئولیتی سنگین و موثر در فعالین بازار، پای بر این عرصه گذاشته و با بهره مندی از علم روز مدیریتی و تجربیات موثر در امور بازار توقع تغییراتی چشم گیر احساس میشود که انشالله شاهد آن نیز خواهیم بود .

    البته در توجهتان را گزارش تصویری کامل این مراسم جلب مینماییم

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.