حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت ×
دکتر رضا کوچک پور نصفی رئیس بسیج اصناف شهرستان شهریار شد
  • آبان ۴, ۱۴۰۱ ساعت: 13:57
  • شناسه : 7690
    18
    ظهر امروز 3 آبان 1401 در سالن اجتماعات اصناف شهرستان شهریار محقق گردید:

    به گزارش واحد روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان شهریار، به نقل از روابط عمومی بسیج اصناف شهریار، امروز ۳ آبان ۱۴۰۱ مراسم تکریم و معارفه رئیس بسیج اصناف شهرستان شهریار در سالن اجتماعات اتاق اصناف شهریار برگزار و دکتر رضا کوچک پور نصفی به عنوان رئیس بسیج اصناف شهریار معرفی شد. گفتنی است که این […]

    ارسال توسط : نویسنده : محسن اردستاینان منبع : روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان شهریار
    پ
    پ

    به گزارش واحد روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان شهریار، به نقل از روابط عمومی بسیج اصناف شهریار، امروز ۳ آبان ۱۴۰۱ مراسم تکریم و معارفه رئیس بسیج اصناف شهرستان شهریار در سالن اجتماعات اتاق اصناف شهریار برگزار و دکتر رضا کوچک پور نصفی به عنوان رئیس بسیج اصناف شهریار معرفی شد.

    گفتنی است که این مراسم که با حضور ارزشمند جوادی رئیس بازرسی بسیج سپاه ناحیه شهریار، مهندس مرسلی نائب رئیس دوم اتاق اصناف شهریار، نفریه خزانه دار اتاق اصناف شهریار، تنی چند از رؤسای اتحادیه های صنفی شهریار، تنی چند از کارشناسان اتاق اصناف شهریار، اعضاء حوزه بسیج شهید باهنر اصناف شهریار، اعضاء هیات مدیره اتحادیه مشاورین املاک شهریار و دیگر فعالین عرضه بازار، اصناف و بسیج در سالن اجتماعات اتاق اصناف شهریار برگزار شد.

    در ابتدای جلسه پس از گوش جان فرادادن به طنین جان نواز کلام الله مجید، دکتر رضا کوچک پور نصفی به عنوان اولین سخنران ضمن خوش آمدگویی به حضار بیان کرد: هرگز با کلام نمیتوان رشادت ها، خدمات و زحمات آقای گوهردوست که تمامی اهالی بازار و کسبه، اتحادیه های صنفی و اتاق اصناف را با صداقت خود، مستفیض کرد را تقدیر گفت و انشالله موجبات رحمت و برکت آن به واسطه صلاحدید خداوند منان در خانه و خانواده وی سرشار گردد.

    وی در بخشی دیگر افزود: با استعانت از خداوند منان و یاری از امام عصر (عج) و همچنین پیروی از رهنمود های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که بر تک تک ما بارها دستور فرموده اند، امروز باید تمامی توان را طبق وظیفه عرفی، شرعی و اجتماعی خود بر روی منابع انسانی و جوانان مجموعه متمرکز کرد و این مهم خود می تواند بهترین سرلوحه خدمتگزاری مطلوب در مجموعه اصناف شهریار باشد.

    وی ادامه داد: ارزشمند ترین بخش هر سازمان، نیروی انسانی آن سازمان بوده که باید با در نظرگرفتن تمامی موازین قانونی و دستورات به بهترین شکل به پیشرفت و فکرآفرینی پرداخت تا در تمامی عرصه بتوان موثرتر و پربار تر ظاهر شد.

    دکتر کوچک پور نصفی در بخش پایانی صحبت های خود بیان کرد: انشالله که در این منصب بتوانم به عنوان سربازی کوچک اما موثر ظاهر شده و بتوانیم خدمات و اقداماتی مفید فایده را بهره مندی از گذشتگان حادث شویم.

    جوادی رئیس بازرسی بسیج سپاه ناحیه شهریار در ادامه جلسه ضمن تقدیر و قدردانی از زحمات رؤسای پیشین بسیج اصناف شهرستان شهریار بیان کرد: پس از ورود آقای گوهردوست در سنگر بسیج اصناف شهریار، ما همواره شاهد و ناظر موفقیت ها، اقدامات و شاکله ای از بسیج اصناف در شهریار بودیم که پیشتر کمتر به آن پرداخته شده بود و این مهم تنها به دلیل پیگیری ها و تلاش های شبانه روزی ایشان بوده که البته این مهم بر کسی پوشیده نبوده و نیست.

    وی ادامه داد : هر آمدی را رفتنی هست، اما اهدافی که در مسیر تعالی بسیج اصناف تعریف شده، مشخص و شفاف بود که تنها با همکاری و همراه تمامی اعضاء بدنه بسیج و اصناف محقق خواهد شد و فلذا در این راه باید از تجربیات و ارتباطات گذشته بهره برد و از نیروی جوانی و فکر نوین ایشان استفاده کرد تا به بهترین شکل ممکن نتایج مطلوب حاصل گردد.

    گوهردوست هم به عناون آخرین سخنران در جلسه بیان کرد: جوانگرایی و بهره گیری از علاقمندان در هسته های مرکزی بسیج اصناف، همواره سرلوحه اقدامات این پایگاه بوده ، اما همیشه تلاش شد تا از بهترین گزینه های ممکن استفاده شود تا با اجرای برنامه های فرهنگی و بصیرتی در بین بسیجیان حوزه، عملکردی مطلوب در این حوزه به یادگار گذاشته شود و در پایان صمیمانه قدردان از تمامی دوستان، همراهان، همکاران و مسئولین که در راستای پیشبرد اهداف بسیج اصناف شهریار به هر نوع یاری رساندند متشکرم و باشد که خداوند متعال موجبات برکت و خیرآن را در زندگی ایشان فراهم کند انشاالله

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.