حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 8 May , 2024 ساعت ×
همنشینی مشترک نمایندگان اعضاء شورای اسلامی شهریار با ریاست اتاق اصناف شهرستان شهریار برگزار شد
  • آبان ۲۲, ۱۴۰۱ ساعت: 9:09
  • شناسه : 7797
    14

    به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان شهریار، تنی چند از اعضاء شورای اسلامی شهریار با رئیس اتاق اصناف شهرستان شهریار در اتاق اصناف شهرستان شهریار دیدار داشتند. در این نشست که آقایان مهندس فریدون وکیلی، مهندس یوسف قاسم زاده و مهندس علی اخباری به نمایندگی از اعضاء شورای اسلامی شهر شهریار در اتاق اصناف […]

    ارسال توسط : نویسنده : محسن اردستانیان
    پ
    پ

    به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان شهریار، تنی چند از اعضاء شورای اسلامی شهریار با رئیس اتاق اصناف شهرستان شهریار در اتاق اصناف شهرستان شهریار دیدار داشتند.

    در این نشست که آقایان مهندس فریدون وکیلی، مهندس یوسف قاسم زاده و مهندس علی اخباری به نمایندگی از اعضاء شورای اسلامی شهر شهریار در اتاق اصناف شهرستان شهریار حضور به هم رساندند و در خصوص ارائه خدمات مطلوب تر کاری فی مابین با مهندس رضا خلج ریاست اتاق اصناف شهرستان شهریار به بحث و تبادل نظر پرداختند.

    گفتنی است که در این نشست، خدمات رسانی مطلوب تر دستگاه های فی مابین در حوزه خدمات رسانی شهرداری و شورای اسلامی شهر شهریار به مردم و اهالی بازار مورد توجه قرار گرفت که انشالله محسنات این نشست در آینده نزدیک از این طریق اطلاع رسانی خواهد شد.

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.