حدیث هفته
* امام رضا (علیه السلام) فرمودند:"‏‏مَنْزلَةُ الْفَقیهِ فی‏‎ ‎‏هٰذَا الْوَقْتِ کَمَنْزِلَةِ الانْبِیاءِ فِی بَنی اِسْرائیلَ.‏" ... >>> منزلت وجایگاه "فقیه" در این زمانه همچون منزلت پیامبران در بنی اسرائیل است. عوائد (نراقی) ص186 ...

دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 20 May , 2024 ساعت ×
نشست مشترک رئیس اتاق اصناف شهریار و رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهریار برگزار شد
  • آبان ۲۲, ۱۴۰۱ ساعت: 22:37
  • شناسه : 7801
    18

    به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان شهریار، نشست مشترکی فی‌مابین رضا خلج رئیس اتاق اصناف شهرستان شهریار و ابوذر حبیبی رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان شهریار در راستای تسهیل در ارائه خدمات بین دستگاهی و ایجاد ارتباط مؤثرتر برگزار شد. شایان‌ذکر است این نشست که با حضور مهندس خلج رئیس اتاق اصناف شهرستان شهریار، […]

    ارسال توسط : نویسنده : محسن اردستانیان منبع : واحد روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان شهریار
    پ
    پ

    به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان شهریار، نشست مشترکی فی‌مابین رضا خلج رئیس اتاق اصناف شهرستان شهریار و ابوذر حبیبی رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان شهریار در راستای تسهیل در ارائه خدمات بین دستگاهی و ایجاد ارتباط مؤثرتر برگزار شد.

    شایان‌ذکر است این نشست که با حضور مهندس خلج رئیس اتاق اصناف شهرستان شهریار، دکتر صدیق رئیس واحد بازرسی و نظارت اصناف شهرستان شهریار و ابوذر حبیبی ریاست اداره تعزیرات حکومتی شهرستان شهریار به میزبانی در اداره تعزیرات حکومتی شهریار برگزار شد.

    مهندس رضا خلج رئیس اتاق اصناف شهرستان شهریار در بخشی از این جلسه به حسن اجرای صحیح تکریم ارباب‌رجوع و تغییرات قابل‌لمس و توجه در اداره تعزیرات حکومتی شهریار اشاره داشت و گفت: توجه به پرسنل و نیروی کاری و نوع رفتار در سیستم با ایشان، دقت نظر خاصی و ظریف را در مدیریت طلب می‌کند که این مهم به‌خوبی و هنرمندی در این اداره لمس می‌شود زیرا تکریم ارباب‌رجوع از اولین شاخصه‌های دیداری، شنیداری و رفتاری در تمامی کارشناسان و پرسنل این اداره است که از بدو ورود به‌خوبی مشهود است.

    وی ادامه داد: بیان معضلات کاری در راستای برطرف کردن مشکلات در کارگروه‌های فنی همواره توانسته موضوعات بی‌شماری را از مسیر خدمت به مردم بردارد و همچنین توجه دقیق به متن قانون و تفسیر صحیح و کارشناسانه همواره با رضایتمندی عموم مردم روبرو بوده و هست، فلذا باید با برگزاری جلسه‌های کارگروه میدانی با همفکری و مشورت جمعی از کلیه کارشناسان و کارکنان دستگاه‌های خدمات‌رسانی بهره برد تا موانع را درجه‌ات خدمت صادقانه از پیش رو برداشت.

    در بخش دیگری از جلسه رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان شهریار در تائید و پیرو موضوع موردبحث بیان کرد: بهترین روش در آزمون تکریم ارباب‌رجوع، جابجا شدن کارشناس و ارباب‌رجوع باهم است، به‌طوری‌که یک کارشناس اگر خود را ارباب‌رجوعی در اداره خود تصور کند و در مقابل خدمات و توضیح موضوعات رضایت نسبی را کسب کرد، پس نفس واقعی واژه تکریم بر ارباب‌رجوع منعقد گردیده که این مهم تنها با آموزش، آزمون و اصلاح ممکن خواهد شد.

    وی ادامه داد: اگر کسی به ارتقاء خود در مجموعه‌ای به‌صورت جزیره‌ای بیندیشد، سرعت رشد و کسب رضایت‌مندی واقعی عمومی را با حداقل سرعت ممکن دریافت خواهد نمود یا هرگز نمی‌تواند به لذت خدمت صادقانه پی ببرد، پس باید، در سیستم اداری به بهره‌مندی از کار تیمی، به تکریم صحیح ارباب‌رجوع توجه ویژه گردد زیرا در این صورت با سرعت بیشتر، تمامی مجموعه رشد کرده و لذت خدمت در مجموعه کاری صدچندان و شاید هزار چندان شود.

    با ثبت نظرات و نکت های خود با ما همراه باشید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.